קריירה ולימודים

דואר ישראל חוזר לפעילות: אלו השירותים שעדיין לא תקבלו

מרבית השירותים של הדואר חזרו לפעילות מלאה אחרי פריצת הסייבר החמורה. בין השירותים שטרם הוחזרו לפעילות: שליחת מברקים, משלוח חבילות לחו"ל והזמנת כרטיסי מט"ח

מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום shutterstock)
אחרי שנקלעה למקפת סייבר חמורה לאחרונה, חברת דואר ישראל חוזרת כעת לפעילות מלאה לראשונה אחרי המתקפה שחוותה עם הודעה שהוציאה לציבור הלקוחות. מרבית השירותים חזרו לפעילות מלאה. בין השירותים שטרם הוחזרו לפעילות: שליחת מברקים, משלוח חבילות לחו"ל והזמנת כרטיסי מט"ח
רק ביום שני, בהודעה של דואר ישראל לציבור נכתב: "חברת דואר ישראל מתמודדת בימים האחרונים עם ניסיון תקיפת סייבר משמעותי שזוהה על ידי מערך אבטחת המידע של החברה. בליווי מערך הסייבר הלאומי ומומחים מהשורה הראשונה, אנו פועלים באחריות ובשקיפות לנטרול הסיכונים, ולהתמודדות אחראית עם המצב. חשוב: בנק הדואר ממשיך בכל פעילותו כרגיל, כולל העברת קצבאות, הפקדת משכורות ומשיכת מזומן, ואינו מושפע מהאירוע".
"על מנת למנוע מהתוקף לממש את תוכניותיו ולהגן על המידע, השבתנו באופן יזום מערכות שונות בחברה. עם השלמת הפעולות הנדרשות, נשיב במהלך הימים הקרובים את השירותים השונים לפעילות שגרתית. אנו מודעים לשיבוש השגרה, ועם זאת, מחויבים לזהירות יתר ולשמירה על בטחון הלקוחות, המידע והמערכות שאחראיות להם".
"לאור זאת", סיכמו בדואר ישראל: "ביטלנו את הצורך בתיאום תור לקבלת שירות בסניפים במהלך ימי חול המועד, ותגברנו את מערך השירות בסניפים ובמוקד הטלפוני. שימו לב: ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ועובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את כלל השירותים לפעילות רגילה ובטוחה בהקדם האפשרי. במהלך הימים הקרובים יתכנו שיבושים בחלק משירותי הדואר והציבור מוזמן להתעדכן באתר החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה