קריירה ולימודים

האוניברסיטה העברית תושבת במחאה על הרפורמה

האוניברסיטה לא מסרה תאריך למתי תוציא את ההחלטה לפועל, אך נאמר כי תעשה זאת במקביל למוסדות אקדמיים אחרים
מערכת ice | 
האוניברסיטה העברית (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
האוניברסיטה העברית בירושלים הודיעה היום (ראשון) כי תשבית את הלימודים במחאה על הרפורמה המשפטית. בהודעה הרשמית של האוניברסיטה לא נמסר תאריך ונאמר כי תשבית את הלימודים במקביל מוסדות אקדמיים אחרים. 
הודעת המוסד האקדמי הגיע על רקע פגישה מתוכננת של ועדי ראשי האוניברסיטאות בה הם צפויים להחליט על צעדיהם נגד הרפורמה. היא גם מגיעה כאשר היום התחילה תנועת המחאה נגד הרפורמה את "שבוע השיבוש הלאומי". 
תמיר שפר, רקטור האוניברסיטה העברית בירושלים כתב לסטודנטים: "פעילות ההוראה והמחקר באוניברסיטה העברית בשבוע הקרוב תותאם, כדי לאפשר לחברות ולחברי קהילת האוניברסיטה, סגל אקדמי, סגל מנהלי וסטודנטים, ליטול חלק פעיל במאבק הציבורי". לצד זה הוסיף מה שמרמז על שביתה כוללת באוניברסיטאות: "הנהלת האוניברסיטה תקבע כי במהלך יום אחד (שייקבע בתיאום עם אוניברסיטאות אחרות) לא ילמדו השיעורים".
עוד כתב הרקטור: "העמדה של ההנהלה היא שנקודת האל-חזור מבחינה משפטית ופוליטית היא סירוב של הממשלה לקבל פסילה של בג"צ את החוק לבחירת שופטים או צו ביניים בעניין, אם ייקבע כך. במקרה כזה ובנקודת זמן זו, בתקווה שלא נגיע אליה, תתמוך הנהלת האוניברסיטה במהלכים משמעותיים מאוד אשר לא ננקטו בעבר על ידי הנהלות האוניברסיטה. נעשה זאת ככל הניתן תוך תיאום עם אוניברסיטאות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה