קריירה ולימודים

נבחרו שני חתני חידון התנ"ך הארצי לנוער לשנת תשפ"ג

אמונה כהן ועומר קדר יתמודדו במבחן מקדים במסגרת מחנה התנ"ך העולמי, והעולים ייצגו את מדינת ישראל בחידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות ה-75
מערכת ice | 
זוכי חידון התנך לנוער (צילום אבידן גדעוני, לעמ)
חידון התנ"ך הארצי לבני נוער נערך היום (ד') בהיכל התרבות יגאל אלון בצפת במעמד מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון ומנהל מינהל חברה ונוער, חגי גרוס. במסגרת החידון, 16 מתמודדים ומתמודדות מכל רחבי הארץ התחרו על התואר חתן/כלת חידון התנ"ך בבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים דתיים. המועמדים נבחרו לייצג את מחוזותיהם לאחר שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בחידונים המחוזיים.
הזוכים במקומות הראשונים בחינוך הממלכתי הם: 
חתן חידון התנ"ך הארצי: עומר קדר, תלמיד כיתה ט' בשש שנתי אחד העם, פתח תקווה.
סגן החתן: עמית אטל, תלמיד כיתה י' במקיף ג' ע"ש רוגוזין, אשדוד.
הזוכים במקומות הראשונים בחינוך הממלכתי דתי הם: 
כלת חידון התנ"ך הארצי: אמונה כהן, תלמידת כיתה י"א באולפנת בהר"ן.
סגנית הכלה: נטע לקס, תלמידת כיתה י"א באולפנת בני עקיבא שירת הים, נווה צוף.
הזוכים יתמודדו במבחן מקדים במסגרת מחנה התנ"ך העולמי, והעולים ייצגו את מדינת ישראל בחידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, ויתמודדו על התואר חתן או כלת חידון התנ"ך העולמי. החידון הוקדש כולו להאדרת השפה העברית והעלאתה על נס, ולכן אבשלום קור ישוב להנחות את החידון באופן חד פעמי.
שר החינוך, ח"כ יואב קיש: "אני מברך כל תלמיד ותלמידה שמתמודדים בחידון התנ"ך ומפגינים ידע ובקיאות בנושאים השונים. התנ"ך הוא הבסיס לקיומנו וזהותנו כעם, העמקה בתנ״ך ולמידה שלו היא מבורכת וחשובה. 
"לאורך ההיסטוריה אנו עדים לכך שהתנ"ך מהווה חלק משמעותי בחיבור שלנו לשורשים ולהיסטוריה היהודית. עלינו לשמור על כך ולהמשיך מסורת רבת שנים זו. מאחל הצלחה רבה לכלל המתמודדים בחידון. 'אַשְׁרֵי אָדָם מָצָא חָכְמָה וְאָדָם יָפִיק תְּבוּנָה'". 
מנכ"ל משרד החינוך, אסף צלאל: "אני מברך את כל המתמודדים והמתמודדות שמפגינים ידע רב ובקיאות מרשימה. ההכרות העמוקה שלהם עם ספר הספרים של עם ישראל, מעוררת השראה בכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה