קריירה ולימודים

נועה קירל בדרך לזכייה באירוויזיון? הגרלת חצאי הגמר נקבעה

הגרלת חצאי הגמר של אירוויזיון 2023 שיתקיים בבריטניה נערכה, כאשר הנציגה של ישראל, נועה קירל, הוגרלה להשתתף בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב-9 במאי. אז מול איזה מדינות היא תתחרה ומה עוד נחשף בהגרלה?
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל, הנציגה של ישראל לאירוויזיון 2023 שייערך בליברפול שבאנגליה, גילתה היום (שלישי) מי יהיו היריבות שלה בדרך אולי לזכייה גדולה. בהגרלת חצאי הגמר שנערכה, וישראל הוגרלה להשתתף בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב-9 במאי.
לצדה של קירל יתחרו ב-9 במאי המדינות סרביה, שבדיה, אירלנד, מולדובה, שווייץ, נורבגיה, פורטוגל, הולנד, קרואטיה, פינלנד, אזרבייג'ן, מלטה וצ'כיה. בנוסף, יופיעו בחצי הגמר הראשון גרמניה, צרפת ואיטליה ששייכות ל"חמש הגדולות" ועוברות אוטומטית לגמר.
המדינות המתחרות בחצי הגמר השני שייערך ב-11 במאי הן המדינות אוסטרליה, אלבניה, ארמניה, קפריסין, רומניה, אוסטריה, דנמרק, ליטא, סן מרינו, גיאורגיה, יוון, סלובניה, איסלנד, פולין ואסטוניה. לצדן יופיעו גם באותו הערב אוקראינה הזוכה משנה שעברה, לצד ספרד ובריטניה. קודם לכן גם הוצג הלוגו של האירוויזיון. בנוסף ללוגו נבחר גם הסלוגן "מאוחדים למען המוזיקה". חצאי הגמר של האירוויזיון ייערכו ב-9 וב-11 במאי ואילו הגמר הגדול יומיים מאוחר יותר.
כידוע, אוקראינה היא זו שזכתה באירוויזיון בשנה שעברה, אך בעקבות המלחמה הקשה עם רוסיה בריטניה היא זו שנבחרה לארח במקומה, כאשר גם השנה, על פי התחזיות המוקדמות, אוקראינה בהחלט מועמדת לזכות כשהיא כרגע מדורגת ראשונה בהימורים, כאשר נועה קירל רק במקום ה-10, אך כל זה לפני שנחשפו האופן רשמי השירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה שלא תשתתף. קרעיש סוגר את תחנת את השידור הציבורי.
    ישר 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר הצעקן קרעיש מתכוון /מתכנן לסגור את השידור הציבורי. אם חלילה מזימתו המרושעת תעלה בידו אין יותר אירוויזיון. חבל. נפספס חגיגה אמיתית, מוצלחת מאשר כינוס מרכז הליכלוך
    סגור