קריירה ולימודים

עומר אדם פורש? זו ההחלטה החדשה והפתאומית בקריירה שלו

עומר אדם, שהחליט לקחת הפסקה ועזב את ישראל לדובאי, חוזר לבמות בישראל אחרי שנודע כי הוא יופיע במרץ הקרוב בישראל במסיבת פורים של חברת ענק
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם החליט לקחת הפסקה קצרה ועזב לאחרונה את ישראל יחד עם בת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה. אלא שהיום (חמישי) פורסם לראשונה ב"מאקו" כי אדם מתקשה ככל הנראה להתנתק, והא פתח את יומן ההופעות שלו כאשר הוא ויופיע במרץ הקרוב בישראל במסיבת פורים של חברת ענק. שם החברה עוד נשמר בסוד ועדיין לא נחשף.
כזכור, רק לאחרונה התבטא בכיר בתעשיית המוזיקה בראיון ל"מאקו", בו הוא סיפר כי אם אדם ימשיך להתרחק מאור הזרקורים ולא יופיע, הוא עלול לשלם מחיר כבד. אותו גורם סיפר: "אם הוא יגזים ויהיה בדובאי ומעבר לים תקופה ארוכה זה יעלה לו ביוקר".
אותו גורם במוזיקה הישראלית הוסיף: "רוב הקהל שפרגן לו יוכל להכיל חודש חודשיים של 'שקט', אבל אם הוא יהיה בחו"ל יותר מדי חודשים בלי עשייה מוזיקלית בישראל - זה יגרום לו לנטוש אותו".
רק לאחרונה דווח כי ייתכן שבסביבתו של הזמר מבינים זאת ואדם עשוי לעשות 'הפתעה לקהל' במהלך השנה הקרובה. אז אולי זו לא ההפתעה אותה מתכנן אדם, אבל אין ספק שזה צעד ענק בדרך לחזרה מלאה לבמות בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה