קריירה ולימודים

ההורים טוענים שהילדים שלהם עברו שטיפת מוח בבית הספר

תנועת ה-woke תופסת תאוצה, אך לא מעט אימהות בארה"ב יוצאות להילחם בתופעה, שגוררת עמה ניכור של ילדיהם. לטענתן, בזמן הלימודים באוניברסיטה שוטפים את מוחם וגורמים להם להתנתק מהוריהם שאינם "ערים"
מערכת ice | 
אמא ובת אוכלות (צילום freepik)
בת' פנסקי, אם חד הורית בת 54 מניו ג'רזי שמתגוררת כיום בפלורידה, אף פעם לא מספרת לאיש שבנה ובתה היחידים אינם בקשר איתה.
"אני משקרת כל הזמן", סיפרה פנסקי לניו יורק פוסט שילדיה דחו אותה כי הם ערים (woke) והיא לא. "אני לא יכולה להגיד לאף אחד שאין לי קשר איתם. הייתי נבוכה מאוד. זה נראה לי נורא וגורם לי להרגיש נורא, אז אני משקרת".
גישתה השתנתה כשהיא קראה בנובמבר פוסט על אנאבלה רוקוול, בוגרת אוניברסיטת הוליווק שטענה ששטפו את מוחה באידיאולוגיות שמאלניות קשוחות בבית הספר.

"ראיתי את הסיפור של אנאבלה והחיים שלי התהפכו", אמר פנסקי. "הבנתי שאני לא לבד וראיתי מה שקרה לה דומה למה שאני חושבת שקרה לילדים שלי, אבל אני חושבת שזה מאוחר מדי עבורי ועבור הילדים שלי. הם אפילו לא ידברו איתי".
"הלחץ הרגיש לא יאומן", אמרה אם לחמש, שלא רצתה לפרסם את זהותה. "אני מחשיבה את עצמי דמוקרטית וליברלית, אבל זה לא משנה. היו לי מריבות עם כמה מהבנות שלי רק בגלל שלא החזקתי בספל התומך בלהט"ב. כנראה שזה משנה איזה כוס את מחזיקה".
האם אמרה ששתיים מבנותיה ניסו להתנכר לה כי הן ביקורתיות כלפי מה שהן רואות כחוסר הפוליטיקלי קורקט שלה וחוסר העניין שלה באידיאולוגיה של מגדר וגזע. "למעשה היינו מנוכרות אם הייתי מוותרת. אני כל הזמן חוזרת ל'שדה הקרוב'".
סיפורים נוספים של ניכור צצו לאחר לימודים בקמפוסים שונים ברחבי ארה"ב, דווקא במקומות הנחשבים לטובים ויוקרתיים. "מה שבאמת מפחיד אותי", סיפרה אחת האימהות בשם דורותי. "זה שזה מזכיר לי את המהפכה התרבותית בסין שבה היה דור אבוד שלם של ילדים ששנאו את הוריהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה