קריירה ולימודים

שביתה במערכת החינוך: התלמידים חוזרים ללימודים מהבית דרך הזום

בעקבות שביתת ועד העובדים בעיר חיפה, כבר מיום ראשון, ילדי חיפה לא הולכים כבר יום שני ברציפות לבית הספר ולגנים. המורים הונחו להעביר את השיעורים בזום אך ההורים החלו למחות גם הם וטוענים שלא מדובר במצב קיצון הדורש לימודים בזום
מערכת ice | 
שביתה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ביום ראשון ועד העובדים בחיפה החל בשביתה בעקבות סכסוך עם העירייה. לשביתה היו מספר השלכות, דוגמת הדוחות שלא ניתנו לתושבי העיר עקב שביתת הפקחים. בעוד שהתושבים כנראה שמחו מאד מכך שלא קיבלו דוחות, הם כנראה שמחו קצת פחות כשגילו שהילדים שלהם יישארו יום נוסף בבית ואפילו יידרשו לעלות לשיעורים בזום. 
כן מיום רביעי הגנים ובתי הספר, למעט החינוך המיוחד, לא פועלים וזאת עקב מחסור בעובדי הניקיון ששובתים במסגרת הסכסוך. בהתאם לכך הנחתה יפה בן דוד לעלות לשיעורים בזום אלא שההורים ממש לא קיבלו את הבשורה הזו בשמחה. לטענתם מדובר במלחמה שמתקיימת על גב ילדיהם וכי לימודים בזום הם רלוונטיים רק במקרי קיצון.
בהתאם לכך ועד ההורים בעיר הנחה את ההורים לא להכניס את הילדים לשיעורים המקוונים בתור מחאה וכתבו: "אנו כואבים את השימוש בהורים ובילדים החיפאיים ככלי במאבק ומוחים עליו בתוקף, איננו מסכימים בשום פנים ואופן ובשום תנאי, מלבד מצבי חירום חריגים ביותר, לפתרון של למידה מרחוק". 
הסכסוך בין הצדדים מתקיים בעקבות טענת ועדת העובדים שהעירייה לא מקיימת את הסכם העבודה שנחתם בין השתיים בבית הדין לעבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה