קריירה ולימודים

בעל העסק תחת מתקפה בגלל המודעה: "מעסיקים אנשים לא טיפשים"

וולטר פרסונס, הבעלים של אתר הנופש Pets Gone Wild, קנה את השלט המושך את העין, לאחר שכמה מהעובדים שהעסיק בעבר תסכלו אותו. תושבים מקומיים לא ממש מתים על הכיתוב
מערכת ice | 
שלט לא טיפשים (צילום KHOU)
בעל עסק פגע בכמה מתושבי העיר פסדינה, שבמדינת טקסס, לאחר שתלה כרזה גדולה על הנכס שלו עם הכיתוב: "עכשיו מעסיקים אנשים לא טיפשים". וולטר פרסונס, הבעלים של אתר הנופש Pets Gone Wild, קנה את השלט המושך את העין, לאחר שכמה מהעובדים שהעסיק בעבר תסכלו אותו. "אנחנו מנסים לסנן את האנשים שנכנסים. העסקנו אחד בשבוע שעבר, שעבד שלושה ימים", אמר פרסונס.
בעוד שנראה שהטקטיקה הלא שגרתית עובדת עבור פרסונס, כמה מקומיים נעלבו מהשילוט הלא שגרתי. "מה זה אומר לעובדים קודמים? "אה, אנחנו חושבים שאתה טיפש אז אנחנו מנסים להעסיק מישהו שאנחנו חושבים שהוא יותר חכם ממך"?" אמר אחד התושבים. "העובדה שהם הרגישו כל כך נועזים להעלות שם משהו כזה, זה מגעיל ולא מקצועי", הוא הוסיף.
למרות הביקורת, פרסונס אמר שתוך 24 שעות מהצבת הכרזה המהודרת, הוא מצא שלושה מועמדים. הבעלים של מעון חיות המחמד אמר שהצוות הקודם היה חסר מוטיבציה ולעתים קרובות הקדיש תשומת לב רבה יותר לטלפונים הסלולריים שלהם מאשר לחיות. "שוב ושוב, 'תוריד את הסלולרי שלך, יש לך כלבים להשגיח עליהם'", אמר פרסונס בקשר להערות שנאלץ לומר לעובדים הקודמים. "כנס לכאן ותעשה סיור ותראה את האחריות שיש לנו. האם הייתם שמים את הילד שלכם במקום שלא היה מסור, שאין בו אנשים חכמים?" הוא הוסיף. פרסונס אמר שהוא מצפה להוריד את השלט בקרוב, מכיוון שהוא הביא להם מזל טוב יותר במציאת עובדים איכותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה