קריירה ולימודים

הפגנת מול בית נשיא איגוד לשכות המסחר: "די לשנאה"

נציגי ההסתדרות ופעילים מחו מול ביתו של אוריאל לין בתל אביב, הפעילים נשאו שלטים שעליהם נכתב: "העובדים הם הפתרון – לא הבעיה", ו"די לשנאת העבודה המאורגנת". לין ירד למפגינים ושוחח איתם על המטרה המשותפת להורדת יוקר המחיה
מערכת ice | 
אוריאל לין (צילום עינת לברון)
בהסתדרות ממשיכים במאבק: נציגי הסתדרות, פעילים חברתיים ואזרחים הפגינו הערב (רביעי) מול ביתו של נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין בצפון תל אביב. זאת, במטרה למחות על יוקר המחיה.
הפעילים הניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "העובדים הם הפתרון - לא הבעיה", "הטייקונים הם המנוע של יוקר המחיה", ו"די לשנאת העבודה המאורגנת". במהלך ההפגנה, ירד לין לשוחח עם המפגינים.


ההפגנה מגיעה כחלק מהמאבק המתמשך של ההסתדרות ביוקר המחיה בישראל. המאבק – שזכה להצלחה והוביל להודעה של היבואנים על הקפאת העלאות מחירים והשפיע גם על רשתות המזון, יימשך בשבועות הקרובים.

גם בחודש שעבר נציגי הסתדרות, פעילים חברתיים ואזרחים הפגינו מול ביתו של נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין בשכונת נווה אביבים שבצפון תל אביב. זאת במטרה למחות על יוקר המחיה ההולך ומחריף.

הפעילים הניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים - קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק - נגמרה החגיגה", וכן "הציבור הישראלי גמר להיות פראייר, והוא ישמיע את קולו בכל מקום שיצטרך".

יש לציין כי לין ירד לשוחח עם המפגינים, בין היתר אמר להם שהוא שלח מכתב לבר דוד והציע לו להיפגש כדי לחשוב יחד איך נלחמים ביוקר המחיה אלא שבר דוד בחר בחרם. כמו כן, אמר למפגינים שהם ארגון חשוב ויחד אפשר להוריד את יוקר המחיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה