קריירה ולימודים

מענקים של 10,000 שקל ל-400 תושבים: בעיר הזאת מחלקים מיליונים

מלגות בשווי 5 מיליון שקלים לסטודנטים באשקלון, 10,000 שקלים יחולקו לכ-400 סטודנטים; בנוסף, יוקצו תעריפים מיוחדים למגוון מלגות בסכומים משתנים
מערכת ice | 
מענקים (צילום pexels, shutterstock)
כמיטב המסורת גם שנת הלימודים הקרבה תלווה בחלוקת מלגות לסטודנטים. זאת בהתאם למדיניות ראש העיר לעידוד ההשכלה הגבוהה בקרב הצעירים. בהתאם לכך, יוענקו מלגות בסכום של 10,000 לכל סטודנט לכ-400 סטודנטים תושבי העיר אשקלון. המלגה מוענקת לסטודנטים בתמורה להתנדבות במגוון רחב של כ-25 תחומים כאשר כל סטודנט יצטרך לתרום 140 שעות במשך שנת הלימודים הקרובה.
המלגות מוענקות על ידי עיריית אשקלון באמצעות מרכז הצעירים אשקלון ובשיתוף מפעל הפיס. במסגרת הפעילויות יוכלו סטודנטים מכלל מסלולי הלימוד להשתלב במגוון רחב של פעילויות כמו בתוכנית מרכז הצעירים אשר במסגרתה יופעלו פרויקטים חברתיים, קידום תהליכי שיווק, פרסום ומדיות חברתיות, השתתפות באירועים לצעירים ועוד.

כמו כן, קיימות מסגרות התנדבותיות נוספות כגוון: כפר הסטודנטים "אור" אשקלון, צל"ש אשקלון -צעירים למען קשישים ניצולי שואה, מתמחים, מוגנות, עמותת גדולים מהחיים, ידידם, אקדמיה קהילה, לתת, הכי אחי, תכנית מנהיגות פנים אל פנים, מחוברים לעתיד, חוסן לתושב, אקדמיה לתלמידים פורצי דרך, שוות, רקפת ועוד מגוון רב של תכניות.  
ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון עושה לילות כימים על מנת להפוך את אשקלון למובילה בתחומי החינוך השונים בכל קשת הגילים הרחבה. החל מהחינוך הרך ועד לחינוך האקדמי. לכן, חשוב לי באופן אישי להעניק לסטודנטים שהם מנוע הצמיחה וההתפתחות של העיר את הסיוע הרחב ביותר. בשנה החולפת הנחיתי להגדיל את תקציב המלגות וכך גם בשנת הלימודים הקרובה ההגדלה תמשך. אני מזמין את כלל הסטודנטיות  והסטודנטים לקחת חלק ולהתנדב בפעילויות שלנו לטובת קבלת מלגה. שתהיה שנת לימודים מוצלחת ופוריה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה