קריירה ולימודים

משרד החינוך מבקש מגננות ומורות לפני פרישה שיישארו שנה נוספת

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודתה גם שבחינוך המיוחד קיים מחסור משמעותי בנשות צוות ולכן צפוי המשרד לאפשר למסגרות חינוך מיוחד הסובלות ממחסור בכוח אדם לסיים את יום הלימודים בשעה 15:00
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, סיפרה היום (רביעי) בוועידת החינוך של דה־מרקר שמשרד החינוך פונה לגננות ומורות לפני פרישה ומנסה לשכני אותן להשאר שנה נוספת, בשל המחסור החמור באנשי הצוותים החינוכיים. עוד אמרה שטאובר שהיא מעריכה כי גני הילדים יפעלו שישה ימים בשבוע ולא חמישה, על אף הקושי בגיוס גננות. זאת, על רקע הפרסום ב'הארץ' משבוע שעבר לפיו המשרד יאפשר שבוע עבודה של חמישה ימים בגנים הסובלים ממחסור.
בנוסף, הודתה שטאובר כי על אף שלדעתה יהיו מספיק גננות כדי להפעיל את הגנים שישה ימים בשבוע, בחינוך המיוחד המצב קשה יותר וקיים מחסור משמעותי ביותר בגננות, מורות ונשות צוות. משרד החינוך נערך לאפשר למסגרות החינוך המיוחד שבהן יש מחסור בכוח אדם לסיים את יום הלימודים בשעה 15:00, במקום ב-17:00.
 
משבר החינוך הולך ומחריף עם סיומו של חודש אוגוסט, לקראת פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. היום הודיע יו"ר ארגון המורים, רן ארז, שגם ארגונו יצטרף לשביתה של הסתדרות המורים במידה ולא ייחתמו ההסכמים הקיבוציים לפני פתיחת שנת הלימודים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה