קריירה ולימודים

הערבים הריעו ביפו בזמן האזעקה: "מגעיל ומזעזע, חבורת אפסים"

מושיק גלאמין תקף את הסרטון הוויראלי שרץ ברשתות החברתיות בו ערבי יפו התקבצו בכיכר השעון ומחאו כפיים בצל האזעקה: "הדבר הכי מגעיל שיכולתי לדמיין שאראה, לא כולם כאלה"
מערכת ice | 
תקיפות צהל ברצועה (צילום פלאש 90/מוחמד עטייה)
אמש (ראשון) שעות בודדות לפני הפסקת האש שנכנסה לתוקף ב-23:30 הג'יהאד האיסלאמי ירה עוד עשרות טילים לעבר ישראל, ואזעקות נשמעו בבאר שבע, בתל אביב - וכן, גם ביפו, מהמחוזות הערביים הבולטים בישראל.
התיעוד שעלה בזמן האזעקה, לפיו עשרות ערבים מיפו התקבצו בכיכר השעון המפורסמת ומחאו כפיים תוך כדי שקראו קריאות עידוד, עם הנפה של דגלי הרשות הפלסטינית, עוררו זעם רב גם על הסלבס הישראלים.
 
אותו אחד שצילם את הסרטון בזמן שהישראלים רצים למרחבים המוגנים צעק: "הם רצים כמו כלבים". הסרטון עורר לא מעט כעס בקרב ישראלים ועופר שכטר היה מזועזע מהתיעוד: "גרתי המון שנים ביפו, מאוד עצוב לי לראות את זה. מאכזב".
מושיק גלאמיק חיזק את דבריו וכתב: "כתושב העיר יפו זה הדבר הכי מגעיל ומזעזע שיכולתי לדמיין שאראה. החיים מה זה ממשיכים פה, כפי שאתם יכולים לראות יש כבר את הפקקים של יפו על הבוקר, אני בדרך לאימון, ואני רוצה להגיד לכם שהתגובות שקיבלתי על הסרטון המאוד מגעיל שהעליתי אתמול הן תגובות גם מאוד מגעילות בחלקן".

"חלקן לא יכולות להבין שיש הבדל בין חבורת האפסים שהתקבצה פה אתמול בכיכר השעון ושמחו אולי בזמן שיש אזעקה, לבין מלא אנשים שגרים פה בדו קיום, בכיף, באהבה, שנגעלים בדיוק כמוני ממה שקרה שם אתמול", המשיך מושיק. "אז לא כולם כאלה והחיים פה ממשיכים, ואל תחרימו עכשיו את יפו, כי יש פה בעלי עסקים, ביניהם גם אני, שרוצים להתקיים בכיף ובאהבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה