קריירה ולימודים
זום אינפו מגייסת כ-100 עובדים ומשיקה בוטקאמפ חדש
זום אינפו מגייסת כ-100 עובדים למרכז הפיתוח ברעננה ובקרוב במרכז החדש בתל אביב ומשיקים בוטקאמפ חדש. שלומית סמל, דירקטורית בכירה במשאבי אנוש: "שמנו לעצמנו למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל"
חברת זום אינפו (Zoominfo), הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של 20 מיליארד דולר ומספקת פלטפורמת B2B ל-Sales & Marketing intelligence מגייסת מעל ל-100 עובדים למרכז הפיתוח ברעננה ובקרוב במרכזה החדש בתל אביב.
החברה, שהתחילה את דרכה בבניין WOPA ברעננה בשנת 2016 עם 24 עובדים בשטח של כ-300 מ״ר, ועד כה איישה קומה אחת של כ-1,550 מ"ר, התרחבה לקומה נוספת באותו גודל ולעוד חצי קומה של 830 מ"ר. היום משרדי החברה מתפרשים על כ-4,000 מ״ר (בדיוק 3,920 מ״ר) עם כ-340 עמדות עבודה.
בעקבות גדילה שהתחילה במרץ 2020, עם פרוץ מגפת הקורונה. בתחילת המגפה עבדו בסייט הישראלי כ-100 עובדים. כיום מספר העובדים יותר מהוכפל, ובמרכז הפיתוח של ZoomInfo ברעננה יש כ-280 עובדים, מתוכם כ-210 אנשי פיתוח. החברה שמה לה למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל בתקופה הקרובה, על מנת לענות על הצרכים המגוונים והביקוש המואץ בשוק הבינלאומי למוצרים שהיא מספקת. לשם כך, החברה עתידה לגייס עוד כ-100 עובדים נוספים עד סוף השנה, ולפחות כ 200 אנשי פיתוח ומוצר נוספים בשנת 2022.
זום אינפו מגייסת בימים אלה עשרות אנשי ונשות מקצוע במגוון תפקידים בתחום הפיתוח והמוצר כולל: מפתחי full stack, מפתחי Java backend, ארכיטקטים, ראשי צוותים בפיתוח, אנשי UX/UI, מנהלי מוצר, אנליסטים ועוד.
ניר קרן, מנהל מרכז הפיתוח של החברה בישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי אמר: "מרכז הפיתוח של ZoomInfo בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור ZoomInfo העולמית. ZoomInfo ממשיכה את התרחבות והגדילה לשווקים חדשים, עם מוצרים חדשים, לקהלים שונים וביעדים חדשים - בזכות הדאטה העשיר והפלטפורמה הייחודית. כל אלה מביאים לגדילה מטאורית של החברה. כתוצאה מכך ZoomInfo מגדילה משמעותית את מרכזי הפיתוח שלה בעולם ובמיוחד את מרכז ה R&D המרכזי שלה בישראל. אנחנו מחפשים את מיטב המוחות הישראלים. אין עוד חברות בישראל המשלבות את הגב הכלכלי, הגלובליות, הצמיחה המהירה, האתגרים הטכנולוגיים והניהוליים יחד עם 'עמוד שדרה' ישראלי ושמירה על תרבות ה ״start-up" למרות הגדילה המהירה".
שלומית סמל - דירקטורית בכירה, משאבי אנוש אמר: "על מנת לענות על הצרכים המגוונים והביקוש המואץ בשוק הבינלאומי למוצרי החברה שמנו לעצמנו למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל. כך במהלך השנה האחרונה, שנת הקורונה, גדלנו פי 2.5 ואנחנו ממשיכים בכל הכוח. אנחנו שמים דגש משמעותי על ההרכב האנושי והאושר האישי של כל עובד בחברה. כל עובד בכל תפקיד יכול להשפיע בצורה משמעותית על פעילות החברה, וכך - הצלחת האישית והמקצועית של כל עובד היא המפתח לצמיחת החברה וגדילתה".
בנוסף לגיוס העובדים, ובעקבות משבר כוח האדם בשוק ההייטק, החברה החלה בשנה שעברה לקיים bootcamp להכשרת מהנדסים צעירים שנה שעברה, בה השתתפו 12 בוגרי תואר ללא ניסיון. ההכשרה ארכה כחודשיים ומתוך 12 המשתתפים נשארו 11 כעובדי החברה. בעקבות הצלחת ההכשרה, החליטו בחברה להפוך את התכנית לקבועה ולקיים את הקורס בקביעות אחת לשנה באוקטובר - עם סיום שנת הלימודים האקדמיים.
זיו פרי - ארכיטקט, זומאינפו הוסיף: "גיוס מפתחים הינו אחד האתגרים המשמעותיים של כל חברה העוסקת בפיתוח תוכנה. הפער בין הידע התיאורטי הנלמד באקדמיה לבין הידע המעשי הנדרש על ידי חברות הטכנולוגיה גדל משנה לשנה וחברות רבות כבר הפנימו שהדרך לגשר על הפער הינה להכשיר בעצמן את הדור הבא של המפתחים. השנה אנו פותחים את המחזור השני לאחר שפיילוט ה-bootcamp הראשון שלנו הוכתר כהצלחה והראה שמפתחים חסרי ניסיון יכולים להוות חלק משמעותי ותורם בצוותי הפיתוח אם ניתנת להם ההכשרה והליווי המתאימים. הבוטקמפ מתנהל כקבוצת פיתוח לכל דבר בגישת OJT במהלכו לצד השלמת הפערים בלימוד מתבצעת עבודה בפועל והתמחות לצד מפתחים ותיקים בחברה. תוצרי הבוטקמפ הינם חלק מהפיתוחים של החברה ומשתלבים בשאר המוצרים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קצת קמצניםיוני 08/2021/12הגב לתגובה זו0 0התראיינתי ויש הרגשה שהם קמצנים. חושבים ש +40 למפתח זה הרבה מידי. במקום אחר שילמו !סגור