קריירה ולימודים

ההסתדרות הלאומית נגד ארנון בר דוד: "אינוס מזעזע של העובדים"

בפאנל בנושא יחסי עבודה קיבוציים בשעת חירום, אמר יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, לגבי שביתת ההסתדרות הכללית בשבוע שעבר: "חוסר האחריות של הרגישות למצב הכלכלי של העובדים זיעזע אותי, הפגיעה ואינוס של העובדים זה קו אדום"
מערכת ice | 
ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אבשלום ששוני, תומר נויברג)
בפאנל בנושא יחסי עבודה קיבוציים בשעת חירום, בכנס בנושא עולם העבודה - אמר יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, לגבי שביתת ההסתדרות הכללית בשבוע שעבר: "חוסר האחריות של הרגישות למצב הכלכלי של העובדים זיעזע אותי, הפגיעה ואינוס של העובדים זה קו אדום". 
עוד הוסיף ואמר יואב שמחי על השביתה של ההסתדרות הכללית, שכזכור לא צלחה, כי "מה שעשה ארנון בר דוד זה לפגוע קשות בשורש יחסי העבודה. המרקם בין המעסיק לבין העובד עדין מאוד. בנמלי הים יש תחרות, בזכות התחרות נמלים לא שבתו".
שמחי המשיך: "כשתהיה תחרות אמיתית בין ההסתדרויות והמונופול של ההסתדרות ישבר וזה יקרה בקרוב, יסתיימו השביתות הפוליטיות.  ארנון בר דוד שבת על חשבון העובדים ואנחנו בהסתדרות הלאומית מנהלים מוקד חירום להשיב לעובדים שלו את כספם"
בפאנל השתתף גם ישראל אוזן, מנכ"ל משרד העבודה.  הכנס, מהגדולים והמרכזיים בתחום עולם העבודה, נערך על ידי התאחדות התעשיינים בישראל, בהשתתפות עשרות אנשי עסקים, מנכ"לים עורכי דין המתמחים בעולם העבודה ובכירים במגזר העסקי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה