קריירה ולימודים

העובדים בישראל מרוויחים בענק: הענף שיקבל תוספת של 70 מיליון שקל

ענף התיירות בישראל ספג פגיעה אנושה מאז החל הלחמה, וכעת חבל הצלה מגיע: הממשלה אמורה לאשר הצעה שגובשה על ידי משרד התיירות, ממנה עולה כי הממשלה תאשר תוספת של 70 מיליון שקל למארגני תיירות שההכנסות שלהם נפגעו משמעותית במלחמה. אלה תנאי הסף בהם אתם אמורים לעמוד כדי לקבל כסף
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
ענף התיירות בישראל ספג פגיעה אנושה בשנים האחרונות. זה התחיל בקורונה, שם ההכנסות ירדו בצורה משמעותית, והגיע לשיא במסגרת מלחמת "חרבות ברזל", שהנחיתה מכה קשה על אתרי ועובדי התיירות בישראל.
היום (ראשון) נודע על מהפכה של ממש בענף התיירות בישראל, שתביא לתוספת תקציבית משמעותית לענף התיירות שיעניק חבל הצלה של ממש לעובדים. על פי פרסום ב-YNET, הממשלה תאשר היום בישיבתה תוספת של 70 מיליון שקל למארגני תיירות שההכנסות שלהם נפגעו משמעותית בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".
על פי הדיווח, את ההצעה גיבשו במשרד התיירות, וממנה עולה כי המדינה תשתתף בשכר של עובדים חיוניים שנפגע בעקבות המלחמה. על פי ההצעה שגובשה, בשלב הראשון מארגן תיירות יהיה זכאי לסיוע מהמדינה בשימור עובדים, רק במקרים שהכנסתו במחצית הראשונה של שנת 2024 פחתה בלפחות 80% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
בפעימה השנייה והשלישית זה יהיה מותנה בירידה של 70% בהכנסות לעומת כלל הכנסותיו בשנת 2023/2022 בהתאמה. ובה ההשתתפות הוא 93.75% משכר העובד או השכר הממוצע במשק, הנמוך מבין השניים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה