קריירה ולימודים

לציון 75 לאיחוד יפו ותל-אביב: זה המהלך המסקרן

המכללה האקדמית תל-אביב יפו הכריזה על הקמת מכון חדש החוקר את העיר. במסגרת הפעילות יוקם גם ארכיון דיגיטלי. בתחילה יפעלו במבנים הקיימים, אך בעתיד צפויים לעבור לאגף ייעודי בבניין חדש שיוקם בשטח
מערכת ice | 
המכללה האקדמית תל אביב-יפו (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
לציון 75 שנה לאיחוד בין יפו לתל-אביב הכריזה המכללה האקדמית תל-אביב יפו על הקמתו של מכון מיוחד, כך הודיעה בהודעה לעיתונות היום (שני). המכון, שיקרא "מכון יפו למחקר ופיתוח", יתמקד במחקר ופיתוח מדיניות בענייני יפו שיתמקד בה כעיר מעורבת תוך קידום מחקר אודותיה ואודות סביבתה. בנוסף, יאגד המכון ידע רלוונטי לחוקרים ולציבור הרחב על העיר, בין השאר באמצעות ארכיון דיגיטלי, אירוח ואיגוד תערוכות מיוחדות וליווי הרצאות והדרכות על העיר. 
המכון יושק בכנס חגיגי ביום חמישי הקרוב במרכז אניס שנמצא, איך לא, ביפו. הכנס יעסוק באחד הנושאים המייחדים את העיר - תפוזי יפו. במסגרת הכנס הנושא יואר מכמה כיוונים: בתור מותג, ככלי לשיתוף פעולה בין ערבים ויהודים, כענף מרכזי להתפתחות התשתיות והכלכלה בארץ ישראל ועוד. 
המכון יפעל בהתחלה מתוך המכללה האקדמית, אך הוא עתיד לעבור לאגף ייעודי בבניין חדש שמתוכנן להיבנות במכללה. בראש המכון יעמוד פרופסור דניאל מונטרסקו, החוקר את תחום האנתרופולוגיה האורבנית. מונטרסקו הוא יליד יפו וחוקר מוביל של העיר בארץ ובעולם.
 
ראש המכון החדש. דניאל מונטרסקו. צילום: אניטה קומובש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה