קריירה ולימודים

גיא הוכמן עונה למתקפה נגדו: "נגמרו הימים שמחליטים בשביל מישהו"

הוכמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "באמא שלי זו לא בדיחה. מדובר בעיתון אמיתי שקורא להחרים את ההופעות שלי ולפגוע לי בכיס. למה? כי ב-8.10 בחרתי להתגייס למילואים במטרה להכניס קצת אופטימיות בתקופה הכי שחורה בתולדותינו, ולדבר בשפה יהודית גאה ולא מתנצלת שכנראה פחות מתאימה לו"
מערכת ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
לאחר שעלתה כתבה תחת הכותרת "עיריית תל אביב יפו, למה וכמה את מרפדת את הכסים של הגזען הזה?", הסטנדאפיסט גיא הוכמן יצא בחריפות נגד המגזין 'טיים אאוט' ועל בחירת המילים הקשה נגדו.
הוכמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "באמא שלי זו לא בדיחה. מדובר בעיתון אמיתי שקורא להחרים את ההופעות שלי ולפגוע לי בכיס. למה? כי ב-8.10 בחרתי להתגייס למילואים במטרה להכניס קצת אופטימיות בתקופה הכי שחורה בתולדותינו, ולדבר בשפה יהודית גאה ולא מתנצלת שכנראה פחות מתאימה לו".
 
עוד כתב: "לאן הגענו? לקרוא לחרם על בדרן שמשמח יהודים, אבל להלל מרצה שסופדת למחבלים. אשכרה לא למדו כלום מ-7.10. דבר אחד העיתון לא מבין. נגמרו הימים שמחליטים בשביל מישהו. עם ישראל מצביע ברגליו. ועירייה מזמינה מופע כי יש דרישה מתושבי העיר שזוכים למופע מסובסד מתחת לבית".
כולם מרוצים. וככה זה רץ מעל 1000 מופעים. בכל נחלת אבותינו. ברוך השם שזכיתי להתפרנס מלשמח את העם הזה, שרוצה וצריך לצחוק ולהתרגש עכשיו יותר מאי פעם. מבטיח להגיע לכל מקום שתזמינו אותי. ותודה שאתם מרפדים לי את הכיס. ואת הלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה