רכב

רכבת ישראל חוטפת תביעת ענק: נחשד כמחבל ודורש מיליונים

בכתב התביעה תואר כי ב-2019, עם תחילת מגפת הקורונה בישראל, התובע יצא לריצה בשדות הסמוכים ליישובו בסמוך לאזור התעשייה כפר סבא. לאחר שהתייבש נכנס לרציף המזרחי בתחנת הרכבת בראש העין יחף, מלוכלך בבוץ ומבולבל לכאורה. סייר מאבטח ירה לעברו מספר כדורים מחשש שהוא מחבל. כעת הוא דורש 2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רכבת ישראל מסתבכת בתביעה של 2.5 מיליון שקל, צעיר ישראלי כבן 34 שהגיש אמש (ראשון) את כתב התביעה בו נטען כי בעבר מאבטח בתחנת ראש העין ירה בו לכאורה כאשר עלה לקרון בשל חשד כי מדובר במחבל.
בכתב התביעה תואר כי ב-2019, עם תחילת מגפת הקורונה בישראל, התובע יצא לריצה בשדות הסמוכים ליישובו בסמוך לאזור התעשייה כפר סבא. לאחר שהתייבש לדבריו וסבל מאבדן הכרה, טעה בדרך ונכנס לרציף המזרחי בתחנת הרכבת בראש העין יחף, מלוכלך בבוץ ומבולבל לכאורה. סייר מאבטח ירה לעברו מספר כדורים מחשש שהוא מחבל והוא נפגע ברגלו משלושה כדורים שגרמו לו לטענתו לנכות ומגבלות תנועה.

המאבטח טען: "רואה את הבנאדם כבר על הרציף, הוא הולך, הידיים פעם אחת מקדימה, פעם מאחורה, מהצדדים, משחק עם הידיים, לא ברור. הוא לא היה עם הידיים בכיסים או משהו כזה. מכוסה כולו בוץ כל הגוף, שכבות של בוץ, לא כתם פה, כל הגוף בוץ. הוא ממשיך ללכת לעברי תוך כדי שהוא צועק: 'אתם לא תעצרו אותי, אני לא מפחד מכם', משהו כזה, ספק מבטא, ספק עברית לא מובנת, משהו שם היה לא ברור, היתה לו חזות של ערבי בסך הכול, משם הגיעה ההנחה".
עוד טען:. "הבגדים נראים גדולים עליו, לא משהו סטנדרטי, משהו נראה מוזר בלבוש שלו, והוא כולו מרוח בבוץ, אני רואה שהוא מתחיל להוות בעיה ולהוות סיכון לפגוע בנו, הוא דיבר, אבל לא יכולתי לשלול מבטא. אחרי הכדור הראשון בקושי שמעתי והאוזן הייתה מצלצלת, אבל זה נשמע כאילו יש לו מבטא ערבי. לא יכול להגיד משהו מדויק שאמר. היה שלב אחרי שירינו בו, שהוא גם התחיל ללכת אלינו ואמר "זה לא יעזור לך…".
כמו כן, לצד התביעה צורפה חוות דעת נפשית של ד"ר לאוניד גורודצקי, מומחה לפסיכיאטריה, שקבע כי כתוצאה מהאירוע, הוא סובל מנכות בשיעור של 40%. סכום התביעה לפיצויים, עומד על גובה סמכותו של בית המשפט – 2.5 מליון שקלים בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה