רכב

מטרו מוטור משיקה רכב חדש: MPV סופר פרמיום

מטרו מוטור ממשיכה להעמיק את נוכחות VOYAH בישראל ומשיקה היום את ה-VOYAH DREAM, דגם שני ל-VOYAH בישראל אחרי השקתו המוצלחת של ה-FREE בתחילת השנה.
מערכת ice |  1
null (צילום יח"צ)
מטרו מוטור, יבואנית VOYAH בישראל משיקה דגם שני – MPV סופר פרמיום. VOYAH, חטיבת היוקרה של DONDFENG מקונצרני הרכב הגדולים בסין, מביאה כעת לישראל באמצעות מטרו מוטור את ה-DREAM, רכב נוסעים רב תכליתי (MPV) סופר פרמיום חשמלי מלא ומוקפד בעל 7 מושבים מרווחים במיוחד. ה-DREAM רווי הטכנולוגיה מביא עימו את רשימת אבזור הארוכה ביותר בקטגוריה יחד עם ביצועים ייחודיים.
ל-DREAM יש סוללה בעלת קיבולת של 109 קוט"ש. הסוללה מספקת טווח נסיעה של כ-480 ק"מ (WLTP), כשמשך הטעינה בין 20%-80% עומד על 36 דקות בלבד (113KW). לסוללה מחוברים בהנעה כפולה שני מנועים חשמליים המספקים יחד 434 כ"ס המביאים את ה-DREAM מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.8 שניות בלבד.

הרכב מצויד ברשימת אבזור ארוכה במיוחד, בין היתרמסך טריפלקסהמורכב משלושה מסכי מגע בגודל 12.3 אינצ' באמצעותם ניתן לשלוט בכלל פונקציות הרכבכניסה והתנעה ללא מפתח באמצעות הסמארטפוןטעינה אלחוטית, 3 אזורי בקרת אקלים נפרדים וקישוריות Wi-Fi עצמאית באמצעות 5G
ה-DREAM מצוייד במערכות בטיחות אקטיביות מבין המתקדמות ביותר בשוק עם מגוון רחב של פונקציות בטיחות ועזרי נהיגה, כולל מערכת בלימה אוטונומיות בנסיעה לפנים ולאחור, מערכת לחניה אוטונומית, מערכת התראה למניעת התנגשות, מחיר מחירון VOYAH DREAM: 479,985 ₪ 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה המחיר המטורף הזה???? (ל"ת)
    שחף 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור