שיווק ופרסום

דווקא עכשיו: הקמפיין החשוב של "מטרו מוטור" בנתיבי איילון

חברת מטרו מוטור העלתה קמפיין חדש ובמרכזו המסר: "רק את בוחרת איפה לשבת". סמנכ"לית השיווק חזן: "גאים לצאת בימים אלה במסר המחזק את חופש הבחירה ושוויון זכויות מלא"
מערכת ice |  1
קמפיין מטרו מוטור (צילום רונן טופלברג)
קמפיין חדש למותג סאן יאנג מבית היבואנית המובילה בישראל, מטרו מוטור, עלה בשלטי ענק על כבישי איילון עם מסר חד וברור: "רק את בוחרת איפה לשבת".
כידוע, בליבת ערכי החברה נמצאת התפיסה שלכל אחד ואחת יש את החופש המלא לבחור, בכל נושא ובכל תחום, החופש לנוע ולהיות. מכאן סלוגן חברת מטרו "להיות חופשי באמת" וסלוגן סאן יאנג "חופשי סאן יאנג". בעיקר בימים אלו ודווקא בימים אלו - חשוב לחברה להתבטא ולהניח זרקור חיובי על ערכי חופש הבחירה, השוויון וההעצמה.
ליטל צרפתי חזן, סמנכ"לית השיווק במטרו מוטור: "אנו גאים לצאת בימים אלו עם מסר שמחזק ומעצים את ערכי חופש הבחירה ושיווין הזכויות המלא, לכל אדם באשר הוא. אלו ערכים שמטרו מוטור מובילה כבר שנים ארוכות והיא תמשיך לעשות זאת, כל העת". 
אייל גן-מור, סמנכ"ל הקריאייטיב: "לאורך השנים שבהן אנחנו מטפלים במותג סאן יאנג, אנו מקפידים לבנות אותו כמותג עם אישיות ייחודית. הוא תמיד מתנהג כמוביל הקטגוריה, עוסק בחופש ועצמאות, ומציב את החלופה של דו גלגלי מול הפקקים, חיפושי החניה ובעיות התחבורה הציבורית בישראל. סאן יאנג הוא לא רק הקטנועים המעולים, אלא תפיסת עולם של חופש. לכן, היה חשוב לנו להשמיע את הקול של המותג גם בנושא של חופש ושיווין לנשים, בתחום התחבורה".

קרדיט: טוויסטד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין מקסים!!! קלעתם בול (ל"ת)
    אישה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור