רכב

ידידותיות לסביבה: אלו 15 הרכבים שתציע חברת TOYOTA באירופה

חברת "TOYOTA" מתכננת לחשוף 15 דגמי רכבים שונים בעלי ערך סביבתי באירוע הרכבים השנתי באירופה. יושיהירו נקטה, נשיא ומנכ"ל TOYOTA: "נמשיך להציע מגוון של טכנולוגיות הנעה להפחתת פחמן"
מערכת ice | 
רכבי טויטה (צילום יחצ)
על רקע האירוע השנתי 'הקנשיקי' של חברת "טויוטה מוטור" באירופה הקרב ובא, חברת "TOYOTA" מתכננת לחשוף 15 דגמי רכבים שונים בעלי ערך סביבתי בשל אופייהן בעלות ניידות נגישה עם אפס פליטות או פליטות נמוכות עד שנת 2026.
על פי תחזית חברת TOYOTA, היקף מכירות הרכבים החשמליים בעלי היתרון הסביבתי עם אפס פליטות, יעמוד על למעלה מ- 250,000 רכבים לשנה, אלו יהוו יותר מ- 20% מסך המכירות באירופה.
יושיהירו נקטה, נשיא ומנכ"ל חברת טויוטה אירופה התייחס לרכבים החדשניים בעלי הערך הסביבתי: "נמשיך להציע מגוון של טכנולוגיות הנעה להפחתת פחמן ובמקביל נגדיל בהתמדה את היצע הרכבים שלנו עם אפס פליטות".
כזכור, בשנה שעברה טויוטה הודיעה על יעדה להשגת ניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד שנת 2040. על פי חברת: "TOYOTA החברה עדכנה כי תגיע ליעד של כ-100% הפחתת פחמן דו-חמצני במכירות רכבים חדשים עד שנת 2035, ולניטרליות פחמנית מלאה עד 2040, בשרשרת הערך והלוגיסטיקה תחום בו כבר רשמה התקדמות, והתחילה שימוש במשאיות חשמליות מונעות מימן בארבעה נתיבים לוגיסטיים מרכזיים מבלגיה לגרמניה, צרפת והולנד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה