רכב

כביש 6 נחסם הרמטית לתנועה: בשורה קשה לנהגים

נכון לשעה 21:40, נחסם לתנועה כביש 6, מחלף קריית גת לכיוון דרום בעקבות תאונה. שוטרי משטרת התנועה הארצית נמצאים במקום ומפנים את התנועה לכביש 35 וכביש 40. הערכה כי הכביש יחסם לשעות רבות
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, unsplash)
שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל פרוסים הערב (שלישי) בצירים המרכזיים בדרום הארץ וחוסמים את הגישה לאזורי הלחימה ב'חרבות ברזל', כאשר המעבר מורשה ללוחמי המשטרה וממשמר-הגבול, כוחות הבטחון וההצלה. 
במשטרה פרסמו הודעה לפיה: "אנו מבקשים מהציבור שלא להגיע לחסימות. להלן רשימת החסימות המרכזים: כביש 25 צומת גילת, כביש 25 צומת המזלג, כביש 4 צומת זיקים, כביש 241 כיכר מרחבים.

כמו כן, ניתן להתעדכן ברשימת החסימות בערוץ הטלגרם של אגף התנועה, במוקד 110 ובאפליקצית הניווט waze. אין להתקרב לאזור, כאשר גם במרחב עדיין יש אירוע מתגלגל של ירי באזור התעשייה הדרומי של אשקלון וגם בסמוך לישוב זיקים.
על פי עדכון תנועה נוסף ליום הנכון לשעה 21:40, נחסם לתנועה כביש 6, מחלף קריית גת לכיוון דרום בעקבות תאונה, במסגרתה כלי צה"לי כבד מסוג נמר נפל ממוביל. שוטרי משטרת התנועה הארצית נמצאים במקום ומפנים את התנועה לכביש 35 וכביש 40. הערכה כי הכביש יחסם לשעות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה