רכב

הרכב הזה יככב בתפקיד ראשי בפסטיבל הסרטים ה-80 בוונציה

לקסוס כמותג הרכב הרשמי של פסטיבל הסרטים המוביל, ימשיך לככב זו השנה השביעית ברציפות והפעם עם הקרוסאובר הקומפקטי החדש שיצטרף לרכבים ההיברידיים-חשמליים של לקסוס בפסטיבל, ויציע הסעות לאורחי ה-VIP באירוע
מערכת ice | 
לקסוס (צילום לקסוס)
לקסוס LBX ישמש כרכב הרשמי של פסטיבל הסרטים ה-80 בוונציה – "לה ביאנלה די-ונציה 2023". זו השנה השביעית ברציפות שלקסוס מעניקה את חסותה לפסטיבל הקולנוע הנחשב, ומערכת היחסים בין מותג רכבי היוקרה היפני לבין הפסטיבל הוותיק מדגישה את הערכים המשותפים לשני המותגים, המכוונים להעניק לאנשים חוויות בלתי נשכחות והזדמנויות לגלות את עצמם בעולמות חדשים.
במסגרת ההתקשרות, נהגים ברכבי LBX ההיברידיים-חשמליים של לקסוס יעניקו שירות VIP במהלך ימי הפסטיבל בין ה-30 באוגוסט ל-9 בספטמבר ליוצרים, שחקנים וידוענים ובהם זנדאיה ("ספיידרמן: אין דרך הביתה"), מייק פייסט ("סיפור הפרברים"), ג'וש אוקונר ("הכתר") וקרוליין מורינו ("קזינו רויאל").
 
דגם ה-LBX החדש, הדגם הקומפקטי ביותר של לקסוס עד כה, נחשב לנקודת ציון משמעותית המשקפת את הרוח החלוצית והחדשנית המגדירה את המותג. דגם זה פורץ את המוסכמות בתחום רכבי היוקרה ומציע סגנון, נוחות וחווית נהיגה שירחיבו את קהל היעד של לקסוס באירופה.
 
מנהל לקסוס איטליה, פאולו מורוני: "גם השנה נהיה חלק מהאווירה הקסומה של ונציה בימי הפסטיבל, במהלכו נציע לאורחיו את ההזדמנות להנות מחוויית לקסוס האולטימטיבית. אנחנו גאים במיוחד להביא את התוספת האחרונה למותג לבמה חשובה זו, ה-LBX, דגם SUV שמאמץ רעיונות עכשוויים בעיצוב ובטכנולוגיה, תוך שמירה על האיכויות המגדירות את לקסוס כמותג". לקסוס LBX, הקרוסאובר האורבני החדש, יגיע לשווקים באירופה וגם בישראל בתחילת 2024 ומהווה בשורה משמעותית בשוק הפרימיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה