רכב

התוכנית לחיבור מסילת רכבת ישראל בין ק"ש לאילת תיעצר?

התכנית לחיבור ישראל ברשת מסילות רכבת (קריית שמונה - אילת), תעלה לממשלה, ביום ראשון הקרוב - החברה להגנת הטבע, פנתה לשרי הממשלה, בבקשה לעצור את קידום הפרויקט, לאור ההשלכות השליליות הרבות שיש לו, במגוון רחב של תחומים לטענתם
מערכת ice |  3
רכבת ישראל (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
התכנית לחיבור ישראל ברשת מסילות רכבת (קריית שמונה - אילת), תעלה לממשלה, ביום ראשון הקרוב - החברה להגנת הטבע, פנתה לשרי הממשלה, בבקשה לעצור את קידום הפרויקט, לאור ההשלכות השליליות הרבות שיש לו, במגוון רחב של תחומים לטענתם.
"הרכבת לאילת, הינו אחד מפרויקטי התחבורה היבשתית הגדולים והיקרים ביותר, שהוצעו אי פעם בישראל והשלכותיו במגוון תחומי החיים, רבות ומשמעותיות, מאז נדון הנושא בממשלה, לפני כתשע שנים, נוספו נתונים ומידע, השופכים אור על הפרויקט, ובעיקר מעלים שאלות קשות ונוקבות ביחס להיתכנותן של המטרות שהוגדרו לו", נכתב בפניית החברה להגנת הטבע לשרים.
עוד נכתב כי "כל המטרות של הפרויקט, הגיאו - אסטרטגיות, התחבורתיות, הלוגיסטיות, הסביבתיות והכלכליות - לא עומדות במבחן הביקורת והמציאות ובמילים אחרות - הפרויקט לא ישיג את אף אחת מהמטרות שהוצבו עבורו. לעומת זאת, הוא עלול להוביל לפגיעה סביבתית עצומה, הן במרחבי הנגב והערבה והן למפרץ אילת. לכן, הגיעה העת לעצור את הקידום של פרויקט עתיר נזקים זה, אשר כלל לא משרת את המטרות שהציבו  עבורו, ולהתמקד במתן פתרונות תחבורתיים אחרים, לעיר אילת ולערבה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הזנחתם את תושבי אילת!
    מחרטטים אותנו 50 שנה 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זרקתת אותנו לשמור על הגבןלות עם רפואה פח אשפה ובלי אמצעי תחבורה נורמטיבית להגיע למרכז, תלמדו מיפן רכבות קליע של אלפי קילומטר המדינה הזאת לא מתפתחת לשום מקןם
    סגור
  • 2.
    מה זה תיעצר??רק מה שהתחיל לנוע נעצר,אבל לא פנטזיות פופו (ל"ת)
    ח.ע. 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תוכנית הזויה ולא נדרשת, מאיפה להתחיל? פופוליזם זול (ל"ת)
    משה 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור