תקשורת ומדיה

נתיבי איילון נחסמים לשני הכיוונים? "עד להודעה חדשה"

איש הימין מני אסייג יצר הקבלה בין המחאות נגד הרפורמה המשפטית לבין מחאת אוהדי בית"ר ירושלים על עונש ההרחקה מהמפעלים האירופיים בעקבות אירועי גמר גביע המדינה, ופנה בטוויטר למפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד: "אוהדי בית"ר רוצים למחות, אתה מתבקש לסגור את איילון משני הכיוונים הערב מ-20:00 ועד להודעה חדשה"
מערכת ice |  2
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שבועיים אחרי הזכייה בגמר גביע המדינה ב-0:3 הגדול על מכבי נתניה, בית"ר ירושלים נענשה אמש (שני) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות פריצת הקהל לכר הדשא באצטדיון סמי עופר, שהובילה גם להברחתו של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מתחומי האצטדיון, ולביטול טקס הנפת הגביע המסורתי, כאשר הירושלמים ספגו עונש של הרחקה מהמפעלים האירופיים, זאת לאחר שהזכייה בגביע המדינה הקנתה לצהובים-שחורים השתתפות במוקדמות הקונפרנס ליג של אופ"א. 
אותו העונש לא עבר חלק בגרון של ינון מגל, שבמהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 תקף ואמר: "לקחו מבית״ר את העלייה לאירופה בה היא זכתה בזכות הגביע, זה הזיה, זה שערורייה. חיפה פרצו, אלה פרצו, אלה פרצו וכלום, רק בית״ר ירושלים מורחקת מאירופה, יש דין אחד לכל הליגה ודין אחד לבית״ר ירושלים והנה אני אומר לכם שם אדונים בהתאחדות לכדורגל, זה לא יקרה, זה לא יקרה, לא ניתן לזה לקרות״.

הפאנליסט יותם זמרי הגיב: ״עונש מביך ועלוב, הימור שלי - לא יקרה בסוף. יש פה עונש לא ספורטיבי, יש פה קבוצה שזכתה באופן ספורטיבי על המגרש. כן צריך פה עונש, היה פה אירוע שלא הניפו גביע, אבל העונש צריך להישאר בגבולות הארץ. ברגע שלא מטפלים פרטנית בפורעים ושולחים להם הביתה ׳קח 30 אלף שקל קנס׳ ומענישים במקום באופן קולקטיבי ימשיכו לפגוע בכדורגל״.
איתמר פליישמן סיכם והמליץ לאוהדי בית"ר למחות נגד ההחלטה, בדומה למחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כאשר אירועי ליל אמש מראים כי האוהדים שמעו לעצתו כאשר חסמו את מחלף אלוף שדה ושרפו צמיגים, ובנוסף, גם הפגינו מחוץ לביתו של תובע ההתאחדות לכדורגל: ״במדינת ישראל אנחנו לומדים בשבועות האחרונים שמותר להטריד את כל מי שרוצים, אני מתנגד לזה, אבל הוכח שמותר, אז אוהדי בית״ר יכולים ללכת לבית של הדיין ולצעוק לו עם זמבורות לאוזן וללוות את שינו זוארץ לכל מקום ואת כל מי שהיה מעורב בהחלטה הזאת כי ככה עובדים הדברים בישראל״.
בתוך כך, גם איש הימין, יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, הגיב לסוגיה ויצר הקבלה בין חסימות הכבישים של מתנגדי הרפורמה המשפטית לבין חסימת הכביש של אוהדי בית"ר אמש במחלף אלוף שדה, וכתב בטוויטר כך: "הודעה לממ״ז ניצב עמי אשד: אנו אוהדי בית״ר רוצים למחות על העונש המופרע שהוטל על הקבוצה, ולכן אתה מתבקש לסגור את איילון משני הכיוונים הערב מ-20:00 ועד להודעה חדשה. אין לנו כוח לנסוע לתל אביב הערב ואנו מצפים שתעשה את זה למעננו, כפי שאתה עושה את זה פעמיים בשבוע למען האנרכיסטים. ביי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מני אסייג היקר
    רפי פרץ 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא טוב לך, אתה אזרח סוג ב', אתה ישראל השנייה ונשבר לך?!?! הכל טוב, יש יחסים דיפלומטיים עם מרוקו ואתה יותר ממוזמן לקחת את עצמך ואת המשפחה שלך ולחזור לבקתה מבוץ שהיתה שייכת למשפחה שלך. על הדרך אתה מוזמן לקחת איתך את כל אוהדי בית"ר גם כן.
    סגור
  • 1.
    אתם הזבל של המדינה
    בית"ר ביתר 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תרדו ליגה כבר
    סגור