רכב

שר פיטנס ממשיכה בקריסה: בכמה מכרה את הפורשה שלה?

פורשה שנת 2018, השייך לכוהנת הכושר נמכר בסכום של 230 אלף שקל בלבד, לצד שלישי שרכש אותו במחיר שנמוך משמעותית ממחיר המחירון. לבית משפט הוגשה בקשה מצד כונסי הנכסים של הרכב, שטענו כי הוא היה בבעלותה של סנדה שהסתבכה כזכור בחובות עתק המוערכים בכ-24 מיליון שקל ושועבד על ידה לטובתו של בנק לאומי
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום אינסטגרם)
על פי פרסום הבוקר (חמישי) ב-YNET, בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את מכירת הרכב מסוג פורשה שנת 2018, השייך לכוהנת הכושר 'שר פיטנס', או בשמה האמיתי שיר סנדה, זאת בתמורה לסכום של 230 אלף שקל בלבד, לצד שלישי שרכש אותו במחיר שנמוך משמעותית ממחיר המחירו.
לבית משפט הוגשה בקשה מצד כונסי הנכסים של הרכב, שטענו כי הוא היה בבעלותה של סנדה שהסתבכה כזכור בחובות עתק המוערכים בכ-24 מיליון שקל ושועבד על ידה לטובתו של בנק לאומי.

עוד דווח כי סנדה ובן זוגה עידן מעטי הציעו לבית המשפט לשלם לקופת הנושים 2,000 שקל מדי חודש כל אחד, אך בית המשפט לא נעתר לבקשתם וקבע כי בשלב זה ישלם כל אחד מהם 4,000 שקל מידי חודש, סכום של 8,000 שקל לחודש. בית המשפט אימץ גם את המלצת הממונה על חדלות הפרעון.
עו״ד לירום סנדה, בא כוח שיר סנדה ובעלה, בתגובה ל-YNEY: "החלטתו של בית המשפט הנכבד, ללא קשר לקביעת הסכום, מביעה אמון ביכולת לגבש הסדר נושים בלוח זמנים מהיר, ולהביא את התיק לסיום במועד שנקבע בעוד ארבעה חודשים. זוהי בדיוק תכליתו של החוק, לעודד ולאפשר שיקום בהליך מהיר ויעיל. יובהר כי החלופה היא הליך של חדלות פירעון ושיקום כלכלי בו ניתן לפי חוק להשית על חייב תוכנית פירעון של 36 חודשים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה