רכב

רכבת ישראל הרוויחה מיליונים מהנוסעים: בכמה הדיוק בזמנים ירד?

ברבעון הראשון בוצעו 17.2 מיליון נסיעות בהשוואה ל-10.3 מיליון נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מהסעת נוסעים ברבעון המדווח עמדו על 78.6 מיליון שקלים, בהשוואה ל- 58.5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ממוצע דיוק רכבות הנוסעים ברבעון הראשון עמד על  94.77 אחוזים ביחס ל-96.73 אחוזים ברבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
במסגרת סיכום הרבעון שלה, רכבת ישראל נתנה התייחסות מיוחדת לנוסעים, כאשר ממוצע הנסיעות היומי ברבעון המדווח עמד על 266 אלף נסיעות בהשוואה ל-161 אלף נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. 
ברבעון הראשון בוצעו 17.2 מיליון נסיעות בהשוואה ל-10.3 מיליון נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מהסעת נוסעים ברבעון המדווח עמדו על 78.6 מיליון שקלים, בהשוואה ל- 58.5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ממוצע דיוק רכבות הנוסעים ברבעון הראשון עמד על  94.77 אחוזים ביחס ל-96.73 אחוזים ברבעון המקביל אשתקד.  

מגזר המטענים: ברבעון המדווח הובילה רכבת ישראל כ-1.57  מיליון טון, בהשוואה ל-1.83 מיליון טון בתקופה מקבילה אשתקד. הכנסות הרכבת מהובלת מטענים עמדו על כ- 37.7 מיליון שקלים, לעומת 40.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הפסדי מגזר המטענים ברבעון הראשון עמדו על 24.6 מיליון שקלים, בהשוואה להפסד של 19.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. 
ההפסד במגזר המטענים מיוחס בין היתר להקטנת כמות רכבות המטען המופעלות, בשל הפסקת תנועה יזומה לצורך עבודות תשתית ופיתוח, כמו כן לצורך עבודות לחישמול רשת המסילות. בשנת 2020 החלה רכבת ישראל בביצוע פרויקט המסילה המזרחית אשר תהווה ציר עוקף למסילות החוף ופרוזדור איילון, ותגדיל משמעותית של הגמישות התפעולית של רכבת ישראל וכן את פוטנציאל שינוע המטענים.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה