רכב

הרכבת הקלה בירושלים מושבתת: בשורה רעה לנוסעים

הרכבת הקלה בירושלים הפסיקה היום (חמישי) בצהריים את התנועה, זאת בעקבות בלימת חירום באזור תחנת הערייה, כאשר תנועת הרכבות הופסקה בין התחנות שער שכם לתחנה המרכזית בעיר הבירה
מערכת ice |  3
הרכבת הקלה (צילום ויקיפדיה)
הרכבת הקלה בירושלים הפסיקה היום (חמישי) בצהריים את התנועה, זאת בעקבות בלימת חירום באזור תחנת הערייה, כאשר תנועת הרכבות הופסקה בין התחנות שער שכם לתחנה המרכזית בעיר הבירה.
בהודעה שיצאה מטעם הרכבת הקלה נמסר כי "נוסעות ונוסעים יקרים! בעקבות בלימת חירום באזור תחנת הערייה לא יתקיים שירות רכבות בין התחנות שער שכם ל-תחנה המרכזית".
עוד נמסר בהודעה מטעם הרכבת הקלה כי "הרכבת תפעל במתכונת שירות חלקי בין התחנות: מתחנת חיל האוויר לתחנת שער שכם בשני הכיוונים, ומתחנה מרכזית לתחנת הר הרצל בשני הכיוונים". עוד נמסר כי עם אישור המשטרה הרכבת תחזור לפעילות כסדרה.
כזכור, זו ממש לא הפעם האחרונה שהרכבת הקלה בירושלים עוצרת את תנועתה וחוסמת תחנות בעקבות מקרי חירום. בשבועות האחרונים אירעו מספר תאונות דרכים בירושלים שגרמו לתנועת הרכבות להיעצר בחלק מהתחנות, כאשר גם במהלך הפיגועים האחרונים שאירעו בעיר הבירה של ישראל, הרכבת הקלה עצרה את התנועה שלה ולא התאפשר לה לעבור. כל זה נוסף לחפץ חשוד שזוהה על פסי הרכבת, שגם הוא גרם לעצירת התנועה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נאור יחיני
    נאור יחיני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאור יחיני
    סגור
  • 2.
    עירום וערייה
    בן עמּי 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עֵרוֹם וְעֶרְיָה
    סגור
  • 1.
    הרכבת ממש צפופה. נוסע כל יום ומרגיש כמו סרדין
    צפוף 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם רוצים לשכנע אנשים לעזוב את הרכב צריך לתת שירות טוב.
    סגור