רכב

טסלה דוחה את מועדי האספקה בישראל - שוב

אחרי שהורידה מחירים והגבירה את המכירות, כעת הגיע המחיר: חברת טסלה הודיעה על דחייה במועדי האספקה של רכבים חדשים שיירכשו בישראל, אפילו עד חודש יוני
מערכת ice | 
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
אחרי שבחודש שעבר היממה את השוק, כאשר קיצצה מחירים ברחבי העולם של כל דגמי הרכב החדשים במטרה להמריץ את המכירות – נראה שהמהלך של חברת טסלה הצליח קצת יותר מדי, לפחות בישראל.
כעת מודיעה טסלה כי לאור המחסור במלאי, מועדי האספקה של מכוניות החברה ללקוחות בישראל יידחו, אולי אפילו בכמה חודשים. יצוין כי לפני כשבועיים דחתה טסלה את מועדי האספקה בכמה מקומות בעולם, אך הפעם הודעתה מתייחסת רק לארץ.

מי שיזמין כעת טסלה 3 חדשה RWD, יקבל אותה לפי הצפי רק לקראת החודשים מאי-יוני. כנ"ל לגבי דגם Performance. לגבי דגמי Long Range, מועדי האספקה נותרו לפברואר-מרץ. כך גם לגבי מועדי האספקה של מודל Y ורכבי הכביש שטח.
בתוך כך, הורדת מחירים המשמעותית לרכבי טסלה ברחבי העולם, שיכולה להגיע עד אלפי דולרים, עוררה את זעמם של לקוחות רבים ששילמו לפי המחירון הישן. אחרים כעסו גם על ירידה בערך של רכבי טסלה משומשים, שמחיריהם צנחו ב-17%.
ויקאס חאנה, בכיר בתחום הבריאות שקנה רכב שטח של טסלה מדגם Y בסוף דצמבר, אמר לוול סטריט ג'ורנל שהוא הפסיד כ-5,000 דולר. חאנה, שכבר קנה שני רכבי טסלה בעבר, שילם כ-65,000 דולר עבור הדגם Y שלו.
"זה רק הזכיר לי מדוע טסלה, כארגון, הוא כזה שאני כבר לא יכול לסמוך עליו", אמר חאנה לרשת. עוד הוסיף כי יש להתייחס לתמחור המכוניות בצורה שונה ממוצרים אחרים שזוכים מדי פעם להורדת מחירים, שכן "לא לוקחים הלוואה לאייפון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה