רכב

מכה קשה לנהגים: זה הסכום שתאלצו לשלם מהיום בכביש האגרה

החברה שמפעילה את מקטע כביש מנהרות הכרמל מעלה את תעריף הנסיעה בגובה של 13% למנויים, כאשר רכבים פרטיים שאינם מנויים יאלצו לשלם מהיום 9.79 שקלים, אחרי ששילמו עד היום 8.63 שקלים עבור נסיעה בכביש
מערכת ice |  2
כביש 6 (צילום ענת חרמוני פלאש90)
החברה שמפעילה את מקטע כביש מנהרות הכרמל מעלה את תעריף הנסיעה בגובה של 13% למנויים, כאשר רכבים פרטיים שאינם מנויים יאלצו לשלם מהיום 9.79 שקלים, אחרי ששילמו עד היום 8.63 שקלים עבור נסיעה בכביש, כך פורסם היום (רביעי) ב-N12.
עלייה נוספת בתעריף נוגעת לרכבים ציבוריים, כאשר התעריף החדש יעמוד על 32 שקלים במקום 31 שקלים. עליית המחירים תיפגע בעיקר במנויים, שכן הם הנפגעים העיקריים מעליית המחירים, בנוסף לציבור הנהגים שמזדמן לאזור.
כידוע, זו ממש לא הפעם הראשונה שמייקרים את הנסיעה במנהרות הכרמל, כאשר בכל רבעון מעלים במנהרות הכרמל את התעריף ללא כל סיבה מתבקשת. הבעיה הגדולה ביותר בנושא היא שמרבית הנהגים שנוסעים במנהרות הכרמל הם "קהל שבוי", שכן הנסיעה בו מקצרת משמעותית ת הדרך מהקריות לחיפה.
כיום, אין חלופה טובה להיכנס לחיפה דרך הקריות אם לא דרך מנהרות הכרמל, שכן הדרך מתקצרת בכחצי שעת נסיעה. הקהל השבוי ימשיך להשתמש בציר ולפקוד אותו על בסיס יומיומי, ובסופו של דבר ציבור הנהגים הוא זה שמשלם את המחיר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מחרים את המנהרות. תעשו כמוני שבוע! והם יתישרו
    יובל 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפסיקו לעשוק אותנו.
    סגור
  • 1.
    חלאות
    דוד 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבים ! ר ק בארץ זה עובר בשקט כאילו זה כלום
    סגור