רכב

דרוש "נהג תורן" לקורקינט? כך תחזרו הביתה בשלום בסילבסטר

הקורקינטים השיתופיים של ליים בישראל לא יאפשרו למי ששתה בחגיגות הסילבסטר לרכוב חזרה הביתה
יאיר מור | 
הקורקינטים החשמליים של LIME (צילום גל ליבר)
חברת הקורקינטים השיתופיים Lime הודיעה הבוקר (רביעי) על יוזמה שמטרתה למנוע שימוש בקורקינטים שלה בשכרות בליל הסילבסטר, שבו אלפים רבים של ישראלים צפויים לחגוג במסיבות עד השעות הקטנות של הלילה לפני החזרה הביתה.
בלילה שבין 31 בדצמבר ל-1 בינואר (כלומר מוצ"ש הקרוב), החל מהשעה 22:00 ועד השעה 5:00, אפליקציית ליים תתנה את השימוש בקורקינטים השיתופיים בביצוע מבחן כשירות לרכיבה. המבחן בנוי כמשחקון שמוצג באפליקציה, ובו המשתמש נדרש ללחוץ על שלטי "עצור" שמופיעים לפניו בהדמיה של מסלול רכיבה. האפליקציה תנתח את זמן ודיוק התגובה של המשתמש – ואם לא עבר רף מינימלי מסוים, הקורקינט פשוט לא ייפתח עבורו.
החברה ציינה כי זמן תגובה נחשב לאינדיקציה טובה למצבו של אדם בכל הנוגע לשכרות, ומחקרים מראים כי הוא נפגע באופן משמעותי כבר כששיעור האלכוהול בדם מגיע ל-0.1%.
"ביטחונם של הרוכבים ומשתמשי הדרך נמצא בראש סדר העדיפויות של ליים, ואנו משקיעים משאבים רבים בטכנולוגיה, תשתיות וחינוך על מנת לקבוע את הסטנדרט המתקדם ביותר לבטיחות במיקרו-מוביליטי", אמר איתי ראב"ד, מנכ"ל ליים ישראל. "בדומה לאתגרי בטיחות אחרים, גם בכל הקשור לרכיבה תחת השפעת אלכוהול, אנחנו בוחרים לפעול באופן אקטיבי בכדי להציע פתרונות חדשניים המתאימים לשימושים שונים ומגוונים בשירות. אנו מקווים שמבחן הכשירות יסייע בהגברת הבטיחות בליל הסילבסטר ויאפשר לכלל המבלים להגיע בבטחה ליעדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה