רכב

אימה בחיפה: נוסעים נתקעו בשמיים על הרכבל בעקבות הסופה הקשה

רגעים מפחידים מאוד התרחשו אמש (שני) בחיפה כאשר נוסעים שעלו על הרכבל נתקעו בין שמיים וארץ בעקבות הנזקים שהביאה איתה הסופה. כוחות איחוד והצלה מתחנת חיפה, יחד עם היחידה הארצית "להבה", הגיעו למקום והצליחו לחלץ אותם
מערכת ice | 
הרכבל התקוע בחיפה (צילום דוברות כבאות והצלה)
רגעים מפחידים מאוד התרחשו אמש (שני) בחיפה כאשר נוסעים שעלו על הרכבל נתקעו בין שמיים וארץ בעקבות הנזקים שהביאה איתה הסופה שפקדה את ישראל. כוחות איחוד והצלה מתחנת חיפה, יחד עם היחידה הארצית "להבה", הגיעו למקום והצליחו לחלץ את אותם נוסעים.
הנוסעים נתקעו בתאי הרכבל כשהם תלויים באוויר, מבלי אפשרות לנוע קדימה. לאחר זמן מה, הנוסעים חולצו כאמור על ידי כוחות הכיבוי וההצלה שנקראו למקום והרכבל חזרה לפעילות מלאה. 
בנוסף לכך, זה לא האירוע האחרון שהתרחש אתמול בחיפה בעקבות מזג האוויר הבעייתי שפקד את ישראל. ברחוב גליל שבעיר, לוח חשמל של פיציירה ככל הנראה קיצר ועשן יצא מן המקום. בעקבות כך, היושבים במסעדה ברחו במהירות החוצה והתקשרו למכבי אש.  לוחמי האש הגיעו למקום ווידאו שאין התלקחות של השריפה בלוח. חשוב לזכור שבימים אלו, בהם מזג האוויר קשה וקיצוני כשאתמול אף היה היום הכי קר בשנה, ישנם הרבה מאוד סיכונים בחוץ ועדיף להימנע ולצאת כמה שפחות מביתכם כשבחוץ מתחוללת סערה גדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה