רכב

רכבת ישראל מפסיקה את הפעילות? התקלה החמורה השביתה קווים

אחרי שעות של אי ודאות וקווים שלא יצאו לדרך בצאת השבת, ברכבת ישראל הודיעו ללקוחות: "צוותי רכבת ישראל התגברו על התקלה במערכת האיתות, והשלימו את הבדיקות המוודאות את תקינותן ויציבותן של המערכות הממוחשבות.  תנועת הרכבות תחודש הלילה, מחר תופעל תנועת הרכבות כסדרה, מתנצלים על אי הנוחות"
מערכת ice |  1
אתר רכבת ישראל אילוסטרציה (צילום pixabay, פייסבוק/ רכבת ישראל)
בשל תקלת איתות ארצית, שהביאה לנפילת מחשב האיתות המרכזי לסירוגין, ואיננה איפשרה הפעלת תנועת רכבות בבטחה עד לתיקונה, הוחלט בשלב מוקדם יותר הערב לדחות את שעת יציאת הרכבות הראשונות היום (מוצ"ש) לשעה 21:00 (בקירוב), כשהיה קיים חשש שהרכבות יבוטלו לכל הערב.
מרכבת ישראל נמסר בשל כך: "הודעה על חידוש השירות היום (מוצ"ש) תצא בסמוך לשעה 21:00. מהנדסי רכבת ישראל פועלים יחד עם מומחים לאיתות מהעולם לאיתור התקלה ותיקונה בהקדם". 

עוד הוסבר לנוסעים שזקוקים לדרך הגעה בתחבורה הציבורית במוצאי שבת: "אנו ממליצים על שימוש בתחבורה ציבורית חלופית. היסעים חינמיים יופעלו ככל שיתאפשר". בעוד כשעתיים ניתן יהיה להבין את הנזק.
רק אחרי ארבע שעות של אי ודאות, ברכבת ישראל הודיעו ב-23:33: "צוותי רכבת ישראל התגברו על התקלה במערכת האיתות, והשלימו את הבדיקות המוודאות את תקינותן ויציבותן של המערכות הממוחשבות. תנועת הרכבות תחודש הלילה החל מחצות ורכבות הלילה בין ת"א-נתב"ג-ירושלים יצחק נבון תופעלנה כסדרן. מחר (ראשון) תופעל תנועת הרכבות כסדרה. אנו מתנצלים על אי הנוחות. ומודים לציבור על הסבלנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקלה חמורה?
    צפוני 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה התקלקל שם בדיוק, המזגן או המזגנית?
    סגור