רכב

משרד התחבורה דורש: המנעו מנסיעה ברכבים הפרטיים

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי קוראת להימנע מנסיעות ברכבים הפרטיים במהלך יום הכיפורים: "הכבישים מלאים בילדות וילדים על אופניים, בואו נשמור על החיים שלהם"
מערכת ice | 
נהיגה (צילום freepik)
לקראת יום הכיפורים שיחול הערב (שלישי), שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי, קוראת לכלל הציבור של הנהגות והנהגים בישראל להימנע ככל האפשר מנסיעה ברכבים הפרטיים ומלנוע בכבישים ברחבי הארץ כדי להמנע מתאונות דרכים מיותרות שהיו לא מעט מהן במהלך השנים האחרונות.
השרה מיכאלי הסבירה: "אנחנו בפתחו של יום כיפור, יום מיוחד מאוד בציבוריות הישראלית. יום שמוכיח שלא צריך חוק כדי שלא ייסעו במכוניות, זה קורה מתוך כבוד למסורת שלנו, לזהות היהודית שלנו ולשותפות האדירה שלנו כאן ביחד".

עוד הוסיפה שרת התחבורה כי: "חשוב להגיד, יש המון ילדים וילדות על אופניים בכבישים, וגם בכבישים המהירים. אני קוראת לכם לא לנסוע ביום הזה, תנו כבוד למסורת ושמרו על החיים של הילדות והילדים שלנו. דברו עם כל מי שאתם מכירות ומכירים",
לסיום התייחסה לסוגייה: "לא להתייחס לזה כמובן מאליו, השאירו את הכבישים פנויים מכלי רכב, גם מהכבוד שלנו ליום הכיפורים וגם מהצורך לשמור על החיים של כולנו. אני מאחלת לכולנו גמר חתימה טובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה