רכב

טסלה בריקול של יותר ממיליון מכוניות בעקבות פגם מסוכן

חברת הרכב החשמלי של האיש העשיר בעולם מחזירה כמעט 1.1 מיליון כלי רכב בארצות הברית, בשל פגם בגלילת החלונות שעלול להביא לצביטת האצבעות. טסלה גילתה את הבעיה במהלך בדיקות הייצור באוגוסט. בחברה סבורים כי עדכון תוכנה מקוון יפתור את הבעיה
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם, חברת טסלה, מחזירה כמעט 1.1 מיליון כלי רכב שכבר נמכרו ללקוחות בארה"ב, זאת במסגרת ריקול שהכריזה עליו כשהתגלה פגם בחלונות הרכב. במהלך בדיקות ייצור שנערכה באוגוסט גילו במפעלי טסלה שחלונות הרכב בדגמים הללו הזה עלולים לצבוט את אצבעותיו של אדם כשהם מגוללים.
הריקול מכסה רכבי סדאן מסוימים של 2017 עד 2022 דגם 3 וכמה רכבי שטח 2020 ו-2021 מדגם Y. כלולים גם כמה מכוניות סדאן מדגם S ורכבי שטח מדגם X מ-2021 ו-2022. בעלי המכוניות יקבלו הודעה במכתב החל מ-15 בנובמבר. החברה אומרת במסמכים כי כלי רכב בייצור קיבלו את העדכון החל מה-13 בספטמבר.
אנשי טסלה אומרים במסמכים שפורסמו ביום חמישי על ידי הרגולטורים הבטיחותיים בארה"ב כי ייתכן שמערכת היפוך החלונות האוטומטית לא תגיב כראוי לאחר זיהוי חסימה. עם זאת, עדכון תוכנה מקוון יפתור את הבעיה, כך סבורים בחברה. מהמינהל הלאומי לבטיחות בכבישים המהירים נמסר שזו הפרה של תקני הבטיחות הפדרליים לחלונות חשמליים. 
טסלה לא הייתה מודעת לכל תביעות אחריות או פציעות עקב הבעיה נכון ל-16 בספטמבר, לפי המסמכים.
זו לא הצרה הטכנית והשירותית היחידה של טסלה - לאחרונה קרתה גם תקלה לסוללה של טסלה שהתפוצצה בזמן הטענה וגרמה לחסימת כבישים באזור מונטריי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה