רכב

איקאה וסטארבקס נכנסות לשוק הרכב החשמלי?

הרשתות הענקיות הודיעו כי יציבו בחניוני הסניפים שלהן בארצות הברית עמדות הטענה לרכבים חשמליים, מנכ"ל הקיימות של סטארבקס הגדיר את המטרה: "שזה יהיה קל כמו להשיג כוס קפה"
מערכת ice | 
איקאה וסטארבקס נכנסות לשוק הרכב החשמלי (צילום vecteezy, pixabay, freepik)
שוק הרכבים החשמליים צומח מיום ליום, דבר שגורם לביקוש רב של מטענים חשמליים לאורך הכבישים בעיה שעוד לא נפתרה באופן מספק. היום (חמישי) פורסם כי בארצות הברית נעשה צעד משמעותי בכל הנוגע לעמדות ההטענה. סטארבקס ואיקאה הכריזו כי יציבו בסניפים השונים ברחבי ארצות הברית עמדות הטענה לרכבים חשמליים, איקאה תשתף פעולה עם חברת ההטענה Electrify America, וסטארבקס תשתף פעולה עם וולוו.
מייקל קובורי, מנהל הקיימות הראשי של סטארבקס, אמר כי השותפות של ענקית הקפה מסיאטל עם וולוו נועדה להפוך את טעינת EV "קל כמו להשיג כוס קפה נהדרת". למעשה סטארבקס תצייד 15 מהמסעדות שלה עם 60 מטענים מהירים לאורך מסלול של 1,350 מייל המחבר את דנבר לסיאטל עד סוף השנה, כך לפי הודעת החברה. איקאה, תשתף פעולה עם רשת הטעינה Electrify America כדי להציב מטענים מהירים ביותר מ-25 מיקומים הפזורים ב-18 מדינות.
 
יש לציין כי -Electrify America יש כבר יותר מ-100 עמדות הטענה ברחבי ארצות הברית - לאחר שהתקינו מטענים מהירים בחניונים של חנויות Target ו- Walmart. "שיתוף הפעולה הזה עם Electrify America לא רק יביא מטענים ציבוריים מהירים במיוחד לחנויות שלנו בפעם הראשונה, אלא הוא גם יעזור לנו לקחת קפיצה גדולה כשאנחנו פועלים לעבר היעדים שלנו להפוך למעגליים וחיוביים לאקלים", אמר מנכ"ל איקאה, חוויאר קוויניונס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה