רכב

טסלה הרגה נהג אופנוע: הטייס האוטומטי מאבד מהאמינות?

על פי החשד רכב טסלה הרג רוכב אופנוע נוסף, הפעם במדינת יוטה בארה"ב, כאשר נהג שמשתמש בטייס אוטומטי נחבט בחלק האחורי של אופניו
מערכת ice |  2
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
הטייס האוטומטי של טסלה שוב מפשל בענק. דיווחים על תאונה שבה רכב הביא למותו של רוכב אופנוע ביוטה ממשיך את ההיסטוריה המדממת של הרכב. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של ארצות הברית, הוסיף את התאונה הקטלנית לרשימתו. 48 תאונות נבדקות, 39 מהן מעורבות ברכבי טסלה.
צוות הסיור של הכביש המהיר ביוטה אמר כי התקרית אירעה ביום ראשון בכיוון דרום I-15, על פי דיווחים מקומיים. על פי הדיווחים, נהג הטסלה לא ראה את רוכב האופנוע והתנגש בגב האופנוע, מה שזרק את הרוכב מעליו. רוכב האופנוע נפצע אנושות במקום, כך מדווח abc4.

המחלקה לבטיחות הציבור של יוטה מסרה כי נהג הטסלה התנגש בחלקו האחורי של האופנוע, השליך את רוכב האופנוע לקרקע והרג אותו מיד. הנהג השתמש במערכת טייס אוטומטי של טסלה בזמן ההתרסקות, אמרו הרשויות.
מערכת הסיוע לנהג המתקדמת של טסלה, המכונה טייס אוטומטי, נמצאת יותר ויותר בבדיקה של הסוכנות הפדרלית. בשבוע שעבר, ה-NHTSA פתחה בדיקה של תאונת טסלה דגם Y 2021 שהרגה רוכב אופנוע בקליפורניה מוקדם יותר החודש.
ה-NHTSA גם בוחן תאונת טסלה קטלנית נוספת בפלורידה, שבה נהרגו נהג טסלה בן 66 ונוסע בן 67. במאי, הסוכנות החלה בחקירת תאונה שבה מעורב טסלה דגם S 2022, שבה נהרגו שלושה בני אדם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה אמינות?
    ביובון 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מההתחלה המערכת הזו לא עבדה מתנגשת קבוע ברכבי הצלה ומסתנוורת מהשמש. וכל החסידים של מאסק אומרים אמן
    סגור
  • 1.
    לא יעבוד
    רפי גולן 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אלפי חיישנים לא יצליחו לעבוד כמו בינה אנושית , אולי בעוד שני עשורים ! לא לאפשר ליצרניות להתקין מערכת "טייס אוטומטי" הרכבים אלא רק מערכות סיוע למניעת תאונה אפשרית .
    סגור