רכב

מאה אלף רכבים נקראים למוסך: "אסור לכם לחנות בחניונים"

פורד מרחיבה את הריקול של רכבי שטח ואומרת לבעלים להחנות אותם בחוץ לאחר סדרה של שריפות מנועים שיכולות לקרות גם כאשר מתגי ההצתה כבויים. מדובר בריקול ל-100 אלף רכבים
מערכת ice |  1
פורד (צילום unsplash)
פורד מרחיבה את הריקול של רכבי שטח ואומרת לבעלים להחנות אותם בחוץ לאחר סדרה של שריפות מנועים שיכולות לקרות גם כאשר מתגי ההצתה כבויים. החברה גם הודיעה ביום שישי שהיא מחזירה עוד 100,000 רכבי שטח בארה"ב בגלל בעיה אחרת שגורמת גם לשריפות מנועים.
בחודש מאי קראה פורד לכ-39,000 רכבי שטח גדולים של פורד אקספדישן ולינקולן נוויגיטור בארה"ב חזרה למוסכים ואמרה לבעלים להחנות אותם בחוץ ורחוק מבניינים. ביום שישי החברה הרחיבה את הריקול הזה לכיסוי יותר מ-66,000 כלי רכב משנת הדגם 2021 לאחר שקיבלה דיווחים על חמש שריפות נוספות.
בזמן הריקול הראשון, פורד לא ידעה מה גורם לשריפות. אבל ביום שישי החברה אמרה שהיא איתרה את הסיבה ומדובר במעגלים הרגישים לקצר חשמלי. החברה טוענת כי יש לה דיווחים על 21 שריפות ופציעה אחת, אך אין דיווחים על שריפות שמתפשטות לבניינים.

המעגלים הם חלק מתיבת החיבורים של הסוללה. סוחרים יבדקו את הקופסה לאיתור נזקי התכה ויחליפו אותה במידת הצורך. הם גם מסירים או מתקנים חוט הארקה של מאוורר קירור שמתחבר לתיבת החיבורים. חלקים צפויים להיות זמינים בתחילת ספטמבר.
ניתן לתקן כשליש מרכבי השטח שנזכרו באופן מיידי על ידי הסרת חוט ההארקה, אמרה פורד. הריקול השני מכסה רכבי שטח מסוימים של פורד אסקייפ ולינקולן קורסייר מ-2020 עד 2022, כמו גם כמה טנדרים קטנים של פורד מאבריק. לכולם מערכות הנעה היברידיות בנפח 2.5 ליטר או פלאג-אין היברידיות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כאלה בישראל
    לא רלוונטי לישראל 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתאם לא רלוונטי
    סגור