רכב

רכב הספורט שיאומי בהשקה חגיגית: האם הוא מצליח להתחרות בפורשה?

שיאומי השיקה את הרכב החשמלי שלה רק בשנה שעברה, וכעת היא משיקה לו גרסה יוקרתית עם תג מחיר של 114 אלף דולר. הקונספט: ביצועים של פורשה עם תג מחיר של טסלה
שרון בירקמן | 
שיאומי SU7 (צילום צילום מסך מטוויטר)
שיאומי חשפה אתמול גרסה יוקרתית של רכב הספורט החשמלי SU7 שלה, עם תג מחיר של 114,000 דולר, המעמיד את הרכב בתחרות ישירה עם טסלה ופורשה. יצרנית הסמארטפונים נכנסה לשוק הרכב החשמלי הצפוף של סין בחודש מרץ השנה עם השקת ה-SU7, דגם שמחירו נמוך מ-30,000 דולר ומעוצב בדומה לדגמי פורשה.
מנכ"ל שיאומי הציג את ה-SU7 אולטרה במהלך עדכון מוצר בשידור חי שנמשך למעלה משלוש שעות. הוא ציין כי הדגם החדש יתחרה בפורשה ברמת ביצועים ולא במחיר. מחיר הרכב משקף זאת, כשרמת המחיר קרובה לזו של מודל S פלאד של טסלה. בהשוואת ביצועים, ה-SU7 אולטרה מציג תאוצה ומהירות שיא טובות יותר מהפורשה טייקן טורבו, אם כי טסלה עדיין מציעה טווח נהיגה טוב יותר של 672 קילומטרים על טעינה, לעומת 630 קילומטרים ל-SU7 אולטרה.
מאז יוני, מסירות הרכבים החשמליים של שיאומי בסין חצו את ה-10,000 בחודש, עם שיא של יותר מ-20,000 רכבים באוקטובר. שיאומי שואפת לספק 120,000 רכבי SU7 עד סוף השנה; ה-SU7 אולטרה הראשון צפוי להימסר במרץ 2025. החברה החלה לקבל הזמנות ביום שלישי וקיבלה מעל ל-3,600 הזמנות בעשר הדקות שלאחר ההשקה.
שיאומי השיקה את מכשיר הדגל שלה בתחום הסמארטפונים, שיאומי 15, עם מחירים המתחילים מ-630 דולר. החברה מתמודדת עם תחרות קשה בשוק הסמארטפונים בסין מול שמות גדולים כמו אפל ווואווי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה