רכב

האם קוואלקום מבשרת את המהפכה הבאה בתחום הרכב?

ענקית השבבים קוואלקום השיקה שבבים חדשים עבור יצרני רכבים. לדברי החברה, השבבים יכולים לעבד נתונים מיותר מארבעים חיישנים ועד עשרים מצלמות ברזולוציה גבוהה
מערכת ice | 
רכב אוטונומי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ענקית השבבים קוואלקום הודיעה על התרחבות בתחום הנהיגה האוטומטית והקוקפיט הדיגיטלי. החברה השיקה בכנס Snapdragon Summit שבבים חדשים המיועדים ליצרני רכב, ביניהם פלטפורמות Snapdragon Cockpit Elite ו-Snapdragon Ride Elite.
השבבים החדשים מציעים חידושים טכנולוגיים העשויים לשנות את פני התחום. לדברי מנהל תחום הרכב בקוואלקום, לשבבים החדשים יכולות עיבוד נתונים משופרות וביכולתם לעבד נתונים מיותר מארבעים חיישנים ועד עשרים מצלמות ברזולוציה גבוהה. היכולת מאפשרת גילוי אובייקטים מדויק יותר ושיפור במעקב אחרי הנהג.
יצרנית השבבים טוענת כי יחידת העיבוד העצבית שבשבבים החדשים חזקה פי 12 מהדור הקודם, מה שמאפשר פיתוח תכונות חדשות כמו המלצות מותאמות אישית על סמך דפוסי נהיגה והעדפות המשתמש. כך לדוגמה, הרכב יוכל להציע לנהג להגיע לתחנת דלק נוחה יותר על סמך מידע קודם, כמו תחנות דלק מועדפות או מסלולים קבועים אותם הנהג מעדיף.

קוואלקום הודיעה גם על שותפות רב-שנתית עם גוגל לפיתוח יכולות בינה מלאכותית גנרטיביות ברכב. השותפות תאפשר ליצרני רכב לפתח תכונות חדשות כמו עוזרי קוליים אינטואיטיביים ועדכוני תחזוקה בזמן אמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה