רכב

עוקץ הרכבים הגדול נחשף: "קונים" במיליונים בלי לשלם

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני - כתב אישום בו 30 אישומים הוגש כנגד תושב הצפון שביצע עסקאות הונאה של רכישת רכבי יד שנייה מבלי להעביר תשלום
מערכת ice | 
ביטוח רכב-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
במשטרת ישראל התקבלו תלונות מאזרחים על כך שנעקצו על ידי אדם שביקש לקנות את רכבם וביצע זאת באמצעות המחאות ללא כיסוי, העברת הודעה מזויפת על העברת כסף בין חשבונות ובהבטחות של העברה עתידית.
מחומרי החקירה עולה כי הנאשם רקם תכנית להונות אנשים המעוניינים למכור רכבי יד שנייה זאת במטרה לקבל מהם את הרכבים במרמה ללא מתן תשלום עבורם, להעביר את הבעלות על שמו או על שם אחרים ולמכור את הרכבים תמורת תשלום.

במסגרת פעולותיו, נהג הנאשם ליצור קשר עם קורבנות אשר הציעו את רכבם למכירה והציג בפניהם מצג כוזב לפיו הוא מעוניין לרכוש את הרכב תמורת תשלום. הנאשם נפגש עם הקורבנות, בדק את הרכבים והציג בפניהם מצג שווא לפיו ביצע את תשלום הרכישה באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של הקורבנות.
הנאשם, נטל במרמה, מ-30 קורבנות שונים ביניהם קשישים ותושבים מפונים בסך כולל של קרוב למיליון וחצי שקלים. בתום חקירה מאומצת הוגש כנגד הנאשם, תושב כאבול בן 38, כתב אישום (22/08/24) המכיל בתוכו 30 אישומים עם בקשה למעצר עד תום הליכים בבית משפט השלום בחיפה באמצעות פרקליטות מחוז חיפה.
משטרת ישראל פועלת בכל המישורים, לשם חשיפה של עברייני רכוש והבאתם לדין במטרה לצמצם את היקף עבירות הרכוש למען ביטחון האזרח הנורמטיבי ושמירה על רכושו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה