רכב

אימה בכבישי ישראל: רכב נופל במפתיע על מכוניות נוסעות | צפו

נהג שנסע על כביש בירושלים איבד שליטה על הרכב והתהפך לצדי הכביש. מתחת לאותו הכביש היה כביש נוסף בו נסעו מכוניות, ולמעשה הרכב התהפך ונפל ישירות אל הכביש בין המכוניות. בדרך נס, הנהג נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים עין כרם. צפו בתיעוד החריג
מערכת ice | 
רכב התהפך בירושלים (צילום צילום מסך מתוך רשתות חברתיות 27 א)
אימה של ממש התרחשה בשבוע שעבר בירושלים: נהג שנסע על כביש בירושלים איבד שליטה על הרכב והתהפך לצדי הכביש. מתחת לאותו הכביש היה כביש נוסף בו נסעו מכוניות, ולמעשה הרכב התהפך ונפל ישירות אל הכביש, בתאונת דרכים קטלנית שהסתיימה בנס של ממש.
בתיעוד שעלה ברשתות החברתיות ממצלמת אחד הרכבים שהיו על הכביש אליו התהפך הרכב בו הנהג איבד שליטה, ניתן לראות את הרכב פורץ גדר ומתרסק ממש כמה מטרים לפני המכונית שצילמה את הסרטון, ובמזל גדול לא היו הרוגים באירוע החריג, כאשר נהג הרכב שאיבד שליטה נפצע קל ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.
ברכב שצילם את הסרטון היו נהגת ונוסע שישב בסמוך אליה, שתיעדו את כל האירוע החריג. נהגת הרכב, שהספיקה לבלום בשנייה האחרונה ולא התנגשה ברכב שנפל ממש בסמוך אליה, נשמעת כשהיא אומרת ברקע: "אמאל'ה". צפו בתיעוד החריג:
 

השימוש בסרטון מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א'. אם מישהו מכיר את מצלם הסרטון, הוא מוזמן לפנות אלינו.
האירוע החריג התרחש בסמוך לגן החיות התנכי בעיר. הנוסע היה חגור ובנס גדול הוא לא נפגע בצורה קשה יותר. הוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים עין הכרם כשהוא במצב קל עם חבלות קלות בגופו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה