רכב

נוסעים בקורקינט? BIRD מרסקת את המחיר לנסיעות בשבת

BIRD, החברה שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם, מכריזה על מהלך ויוצא דופן במסגרתו מדיי יום שבת יוכלו המשתמשים ליהנות מרכיבה במחיר של 5 שקלים בקורקינטים השיתופיים של החברה בשש ערים שונות כאשר המהלך מגלם כ75% הנחה מהתמחור המקורי
מערכת ice | 
Bird (צילום יחצ Bird)
חברת הקורקינטים השיתופיים משיקה מבצע מיוחד לימי שבת ב-5 שקלים בלבד לרכיבה. המהלך יחל בשש ערים שונות בגוש דן - ת"א, ר"ג, גבעתיים, רמת השרון, חולון ובת ים. בנוסף, החברה מחליפה ומשדרגת את מנגנון הקסדה לחכם וקל לתפעול.
BIRD, החברה שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם, מכריזה על מהלך ויוצא דופן במסגרתו מדיי יום שבת יוכלו המשתמשים ליהנות מרכיבה במחיר של 5 שקלים בקורקינטים השיתופיים של החברה בשש ערים שונות כאשר המהלך מגלם כ75% הנחה מהתמחור המקורי.

החברה תציע רכיבה של עד 15 דקות, כאשר המבצע יחול מדיי שבת, החל מ-06:00 בבוקר ועד חצות הלילה. ההטבה תופיע למשתמשים ללא שום התחייבות באפליקציה, ותהיה תקפה לאורך חודש יולי בשלב זה. ההטבה תחול אוטומטית, על כל רכיבה כמפורט לעיל, ותהא זמינה בכל הערים בהן BIRD פעילה בגוש דן: ת"א, ר"ג, גבעתיים, בת ים, חולון ורמת השרון. 
בנוסף, בחודש האחרון החברה החלה בהתקנת מנגנוני קסדה חדשים וקסדות חדשות על צי הכלים בישראל, כאשר המגנון צפוי להיות מותקן על כל כלי ולהחליף את המנגנון הישן יותר. החברה בחרה לייצר ולייבא לארץ את המנגנון הקסדה החדש במטרה לעודד יותר את השימוש בקסדות בעת רכיבה ולעשות את זה בצורה ידודותית ונוחה לרוכב. השימוש במנגנון החדש פשוט, בקסדות החדשות  מותקן צ׳יפ אדום שנכנס ויוצא מתוך מתקן הקופסה השחורה שעל הכידון. לאחר השכרת כלי ואישור השכרת קסדה, הצ'יפ האדום יוצא מהמתקן אוטומטית והרוכב יכול להתחיל ברכיבה.
רן ברודר, מנכ״ל BIRD בישראל: "בירד ערוכה לקיץ החמישי בתולדותיה בישראל ותמשיך לספק שירות איכותי ובטוח לתושבי גוש דן. מעבר למחיר המשתלם בשבתות שיאפשר ניידות קלה לכל מקום, אנחנו חושפים את מנגנון הקסדה שמתחשב בצרכים של הרוכבים שלנו ומאפשר שחרור קסדה קליל, נח, ובעיקר בטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה