רכב

נחשפה היוזמה של מירי רגב | האם זו תחנת הרכבת שתנציח את דוד לוי?

דוד לוי שהלך השבוע לעולמו נחשב לפורץ דרך בשילוב בני עדות המזרח, אנשי ישראל השנייה, בתנועת הליכוד ובציבוריות הישראלית. לפי ההצעה, תחנת הרכבת בבית שאן תוסב על שמו של דוד לוי
דוד זולדן |  2
מירי רגב, דוד לוי (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל, משה שי)
שרת התחבורה מירי רגב דוחפת לקרוא את תחנת הרכבת בבית שאן על שמו של דוד לוי שהלך לעולמו. מעניין לציין כי תחנת הרכבת בעפולה נושאת את שמו של רא"ל במיל', השר לשעבר, רפאל איתן שהיה תושב תל עדשים הסמוכה.  
יוזמה זו אינה היחידה להנצחתו של שר החוץ לשעבר דוד לוי ז״ל שהלך לעולמו. עוד בתוך ימי האבלות מוטי מלכא, מנכ״ל המשכן לשעבר ומייסד התזמורת האנדלוסית הציע לראש העיר אשדוד רעיון שאין להקל בו ראש. ההצעה: לקרוא לשדרות בני-ברית בעיר על שמו של דוד לוי. האם ראש העיר ייענה לאתגר ויפעל לקדם את הרעיון של מלכא? נחיה ונראה.
מוטי מלכא הוביל את התזמורת האנדלוסית שהקים, להופיע בסנטרל-פארק בניו-יורק בסיועו של שר החוץ לשעבר, דוד לוי ז״ל וההצעה לראש העיר לקרוא את שמו במקום שדרות בני ברית כהצדעה ראויה למנהיג ופורץ הדרך שהיה לוי.
לפי ההצעה, שדרות בני ברית באשדוד יכולים להיקרא על שם דוד לוי, כהצדעה ראויה למנהיג ופורץ הדרך דוד לוי. לדברי יוזם הצעה ראויה העיר אשדוד לדוד לוי וראוי דוד לוי ששמו יונצח בשדרה המרכזית של העיר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליפני השם של דוד לוי צריך לידעוג שיהיו גם תושבים.פוליטקא מלוכלחתשל מירי
    סגור
  • 1.
    כמה שקוף!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה בפוליטיקה וזה נכון עוד יותר אצל הליכוד! למנוע מספרדים וממזרחיים להגיע לעמדות כוח, אבל אם הם במקרה יתפרסמו ללא עזרת המפלגה אז למה שהליכוד לא ינצל את שמם כדי לומר שאותו 1 גדל אצלם.הם רק לא אומרים שהם עשו הכל כדי שלא יצליח ושלא יגיע לעמדות מפתח ולכן זה צפוי והזוי!!!!!
    סגור