רכב

קבוצת אלבר פותחת סניף בהשקעה של 2.4 מיליון שקל לדונם: "בשורה"

חברת הרכב אלבר פתחה השבוע סניף דגל ענק בעיר הבירה, ברחוב האומן 1. היא תספק שירותי מכירת רכב חדש/ משומש, טרייד אין, ליסיניג, מימון וביטוח ומגוון עצום ורחב של מאות רכבים לתושבי האזור. המנכ"ל לנקרי: "צורך אסטרטגי, מחירים נגישים לכל כיס"
מערכת ice | 
חברת אלבר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של חברת אלבר)
אלבר, קבוצת הרכב העוסקת, בליסינג, מימון, מכירה, יבוא ובכל מוצרי ותחומי עולם הרכב השיקה השבוע סניף דגל חדש בעיר הבירה ירושלים. הסניף החדש נפתח ברחוב האומן 1 בירושלים והוא משתרע על פני שלושה דונם, זאת בנוסף לסניף הקיים של אלבר בירושלים ברחוב משה ברעם 26.
על פי גורמים המקורבים לעסקה, חברת הענק אלבר תשלם כ-7.2 מיליון שקל דמי שכירות ל-10 שנים המשקפים מחיר של 2.4 מיליון שקל לדונם. כאמור קבוצת הרכב אלבר, לה כ-100 נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ, ממשיכה להתרחב וכעת היא בונה על עיר הבירה  ומקימה סניף ענק נוסף בו תספק שירותי מכירת רכב חדש/ משומש, טרייד אין, ליסינג, מימון וביטוח ומגוון עצום ורחב של מאות רכבים לתושבי ירושלים והסביבה.
לדברי יחיאל אלעזרא, מ"מ מנכ"ל אלבר שחנך את הסניף החדש: "עיר הבירה ירושלים היא הגדולה בישראל ולכן החלטנו להקים בה סניף דגל שיוכל לשרת למעלה ממיליון תושבים בירושלים וסביבתה שיוכלו לרכוש מגוון עצום סוגי רכבים: ביניהם חשמליים, בנזין, רכבים חדשים ומשומשים, שירותי טרייד אין, ליסינג וביטוח שיינתנו במקום. כמו כן יהנו הירושלמים ממבצע מיוחד של עד 40% הנחה על חלק מהרכבים שלה".
מנכ"ל קבוצת אלבר, דוד לנקרי, בירך על פתיחת סניף הדגל בירושלים ואמר: "פתיחת הסניף היא בשורה לתושבי עיר הבירה שלנו. זיהינו במחקרים שערכנו צורך אסטרטגי של תושבי ירושלים לשירותי רכב על סוגיהם השונים, ברמה אחרת שלא הייתה קיימת עד כה. פתיחת הסניף היא הזדמנות מצויינת עבורם להתחדש ולהשתדרג ברכבים חדשים ומשומשים ברמות הכי גבוהות ובמחירים ודרכי מימון נגישים לכל כיס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה