רכב

מובילאיי בהישג אדיר: זה ההסכם שחתמה עם ענקית רכבי היוקרה

מערכת הנהיגה האוטונומית של מובילאיי תשולב בדגמים החדשים של אאודי, פורשה, למבורגיני ובנטלי. במסגרת ההסכם, המערכות יאפשרו לרכב לעקוף רכבים בכבישים מהירים וכן לעצור ברמזורים ותמרורי עצור באופן אוטונומי לחלוטין
מערכת ice |  1
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ מובילאיי)
לפי הודעה של קבוצת הרכב פולסווגן, מערכות הנהיגה האוטונומית של חברת מובילאיי, המכונה "מובילאיי סופרוויז'ן", תשולב בדגמים החדשים של אאודי, פורשה, למבורגיני ובנטלי. חשוב לציין כי בפולסווגן הבהירו כי ימשיכו להסתמך גם על מערכות אוטונומית נוספות כמו בוש וקוואלקום, ולא ישענו רק על מובילאיי.
מובילאיי ופולסווגן משתפות פעולה כבר תקופה ארוכה, ובממסגרת ההסכם שנחתם  ישולבו ברכבי פולסווגן מערכות שיסייעו לנהג בנהיגה האוטונומית. הן יאפשרו עקיפה אוטומטית בכבישים מהירים, עצירה אוטונומית ברמזורים ותמרורי עצור. כמו כן, בהמשך מובילאיי צפויה לספק מערכת שתאפשר נהיגה אוטונומית בדרגה 2 (נהיגה אוטונומית חלקית בלבד), מה שיוביל לכך שהנהגים יורשו להסיר את ידיהם מההגה אך יהיו חייבים להישאר ערניים ומוכנים להתערב בכל זמן.
על פי התחזית הנוכחית ל-2024, הכנסות מובילאיי אמורות לנוע בין 1.83 ל-1.96 מיליארד דולר וההפסד התפעולי יעמוד על בין 378 ל-468 מיליון דולר. גם השיפור שנרשם ברווחיות התפעולית ברבעון האחרון של 2023, לא יימשך לרבעון הנוכחי בו צפויה מובילאיי לסבול מהאטה ניכרת בהזמנות בעקבות הצטברות מלאים אצל לקוחותיה. כך הסבירה החברה שהוקמה ומנוהלת על ידי אמנון שעשוע את הנפילה הצפויה בביצועיה ב-2024.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את האפטרמרקט סגרו, עכשיו רק ליצרנים (ל"ת)
    מאוכזב 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור