רכב

טירוף בכבישי ישראל: נהג במהירות 206 קמ"ש בכביש של 60 קמ"ש בלבד

במסגרת פעילות יזומה של את"ן עציון/חברון כנגד עבירות מסכנות חיים על ציר 60 בסמוך לבית הברכה, קלטו השוטרים במכשיר הממל"ז רכב הנוסע במהירות של 206 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 60 קמ"ש
מערכת ice | 
הנהג שנתפס במהירות מופרזת (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת פעילות יזומה של את"ן עציון/חברון כנגד עבירות מסכנות חיים על ציר 60 בסמוך לבית הברכה, קלטו השוטרים במכשיר הממל"ז רכב הנוסע במהירות של 206 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 60 קמ"ש. 
השוטרים סימנו לנהג לעצור וזה בתגובה ניסה להימלט מהמקום ונעצר ע"י ניידת משטרה שנערכה מבעוד מועד בצומת גוש עציון. נהג הרכב, פלסטיני תושב חברון בן 27, נעצר והועבר לחקירת בוחני התנועה במחוז ש"י ורכבו הושבת לאלתר.
ממשטרת ישראל נמסר כי "נהיגה במהירות מופרזת מהווה סכנה ממשית לנהג ולמשתמשי הדרך. משטרת ישראל תמשיך לפעול בחומרה כלפי עבירות מסכנות חיים ותמצה את הדין עם מבצעי העבירות".
כזכור, רק לאחרונה, במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת לכיש בכביש 6 סמוך למחלף מאחז כנגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים, נקלט במכשיר למדידת מהירות, רכב הנע במהירות מופרזת של לא פחות מ-209 קמ"ש. הנהג, צעיר תושב טמרה בן 28, נעצר ונכלא. נוסף על כך, רישיון הנהיגה של הנהג נפסל ל-30 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה