פרויקטים

מחירים שפויים ובמרכז הארץ: השכונה החדשה שמאפשרת להגשים את חלום הדירה

בזכות מיקום אסטרטגי, סמיכות לריאות ירוקות ולצירי תחבורה ראשיים, תנופת פיתוח ומעטפת שירותים מלאה בקרבת לבית – ממצבת עצמה נופי בן שמן כאחת השכונות האטרקטיביות לגידול ילדים. פרויקט הדגל בשכונה הוא אאורה בן שמן, כששלב א' כבר נמצא  בישורת האחרונה לקראת מסירת הדירות: "הקפדנו על תמהיל מגוון שיתאים לכל סוגי המשפחות"

בשיתוף אאורה | 

הפקקים, הרעש והניכור של הערים הגדולות גורמים לעוד ועוד משפחות בישראל לשנות גישה ולחשב מסלול מחדש. היעד: מגורים בסמיכות לשטחים פתוחים וריאות ירוקות, בשכונות מודרניות עם קהילה מחבקת ומעטפת שירותים מלאה – וכל זאת, מבלי לוותר על מיקום אופטימלי במרכז הארץ, בקרבה לצירי תחבורה ראשיים ולמוקדי תעסוקה מובילים.
"גרנו בתל אביב ובחולון, ובשלב מסוים פשוט מאסנו בצפיפות", מספר מייקל קריאף. "חשוב לנו לגור ליד מרחבים פתוחים, לראות ירוק בעיניים. חיפשנו שכונה שיהיה בה נעים לגדל ילדים, שכל מה שצריך נמצא ליד בית. כשהבת שלנו אלמה נולדה לפני כשנתיים וחצי, החלטנו שזה הזמן המתאים לעבור".

"בשנים האחרונות אנחנו רואים ביקוש גדול לנכסים הנמצאים ליד ריאות ירוקות, פארקים ויערות", מנתח שמאי המקרקעין אליסף אביטל, מבעלי משרד אביטל גרנית. "הקורונה רק העירה וחידדה אצל המשפחות את הצורך הזה. מגורים בקרבה לריאות ירוקות הפכו ליתרון".
את המענה לרצון הגדל והולך של משפחות להתגורר בסביבה עוטפת טבע, מספק פרויקט המגורים אאורה בן שמן בשכונה החדשה נופי בן שמן, המתרוממת בין מושב בן שמן לעיר לוד. הפרויקט ממזג בין אקלים אורבני לפסטורליה כפרית – ולא פחות חשוב: מציע דירות חדשות במחירים שפויים, עניין שרק מקבל משנה תוקף במציאות כלכלית המאופיינת בהתייקרויות כמעט בכל תחומי החיים.
"אאורה בן שמן הוא דוגמה לפרויקט מגורים פנטסטי למשפחות, הנמצא בלוקיישן אסטרטגי", מדגיש יעקב אטרקצ'י, המנכ"ל והבעלים של אאורה ישראל. "הפרויקט ממוקם ממש על ציר תל אביב-ירושלים, ליד כביש 1, כביש 40 וכביש 6, ליד הרכבת. הוא גם קרוב לשדה התעופה ולאזורי תעסוקה מרכזיים, כמו איירפורט סיטי".

"לנופי בן שמש יש פוטנציאל ענק: זו שכונה ברמה הכי גבוהה, במחירים הגיוניים ובמרכז הארץ – מי שמכיר את שוק הנדל"ן בישראל, יודע שאין הרבה שכונות כאלה", קובע אטרקצ'י. "מעבר לדירות חדשות ולרף מגורים גבוה, יהיו כאן מבני ציבור, קריית חינוך עם גני ילדים ובתי ספר, מסחר וקניות, פארק ענק עם אגם ואמפיתיאטרון. אאורה בן שמן יהיה פרויקט המגורים המוביל בשכונה החדשה של המרכז".
בפרויקט אאורה בן שמן כ-600 דירות ב-11 מגדלים ובניינים בני 23-7 קומות. שלב א' הכולל כ-500 דירות, כבר נמצא בשלבי סיום ויאוכלס ב-2024. "הפרויקט שלנו הוא למעשה הראשון בשכונה ואנחנו גאים בו מאוד", מציין אדריכל ליאור אחירון, ממשרד גיורא גור אדריכלים, ממתכנני הפרויקט. "שלב א' כבר עומד ממש לפני מסירה. הייתה כאן הקפדה על תמהיל גדול מאוד של דירות, כדי שיתאימו לכל סוגי המשפחות: מדירות 3 ועד 6 חדרים, כמו גם מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן".
"הדבר שאנחנו הכי מתרגשים לקראתו בדירה החדשה זה המרפסת, עם הנוף המהמם לכל הפינות הירוקות", משתף קריאף, שהקדים לרכוש דירה בפרויקט אאורה בן שמן. "פשוט איכות חיים". צפו בכתבה המלאה.
(בשיתוף אאורה)