שיווק ופרסום

בעקבות המלחמה: זהו השינוי הקיצוני שעשתה רשת קפה לנדוור

חברת קפה לנדוור הקיימת מעל 100 נשה וחרטה על דגלה את ערכי הציונות ואהבת הארץ, בעקבות המלחמה החליטה הרשת על שינוי לוגו חברת הקפה והוסיפה דגל ישראל יחד עם הסלוגן ביחד ננצח
מערכת ice | 
קפה (צילום unsplash)
חברת קפה לנדוור, הקיימת מעל ל- 100 שנה, חרטה על דגלה את ערכי הציונות ואהבת הארץ. מאז ועד היום, מייצרת החברה את הקפה שלה במפעל המיתולוגי בחולון.
עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ופיגוע הטרור הקשה ביישובי הדרום, התגייסה החברה למאמץ המלחמתי, עם תרומות רבות של קפה לחיילים הנמצאים בשטח.
יחד עם התרומה הגדולה, החליטו בחברה לחזק את העורף הלאומי ולאחר מעל עשור, לשנות את לוגו חברת הקפה בכל האמצעים הדיגיטליים והפרסומיים שלה ולהוסיף את דגל ישראל המתנוסס בגאון, יחד עם הסלוגן ביחד ננצח.
יוני פדרמן, מנכ"ל חברת קפה לנדוור: חברת קפה לנדוור חרטה על דגלה מראשית הקמתה את ערכי הציונות. מאז מייסדה של החברה משה לנדוור אשר החליט לעלות ארצה ולהקים את החברה ועד ימינו אנו, מקפידה החברה לשמור על ערכים של כחול לבן. כאשר פרצה המלחמה, הבנו באופן מיידי כי יש לשנות את הלוגו של החברה ולהתאים אותו לרוח הזמן ולכן הוספנו בכל האמצעים הדיגיטליים והפרסומיים שלנו את הלוגו- ביחד ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה