שיווק ופרסום

רשת JACK KUBA בקמפיין נגד סרטן השד: סכום ההשקעה נחשף

רשת JACK KUBA יוצאת בקמפיין לנשים המזכיר להן ללכת, להיבדק לרגל חודש המודעות לסרטן השד- ההשקעה הכספית בקמפיין נאמדת ב-350 אלף שקל וכולל פרסום רחב בדיגיטל ובסושיאל ונוצר כדי לעורר מודעות לנשים לשים עצמן במקום הראשון וללכת להיבדק
מערכת ice | 
JACK KUBA (צילום יחצ)

רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית  JACK KUBA  (ג'ק קובה) מציינת את חודש המודעות לסרטן השד, ויוצאת החל מהשבוע הקרוב בקמפיין המזכיר לנשים ללכת להיבדק, בהשקעה הנאמדת בכ 350 אלף ₪.  הקמפיין החדש כולל פרסום רחב בדיגיטל ובסושיאל והוא  נוצר לעורר מודעות, וקורא לנשים לשים עצמן במקום הראשון וללכת להיבדק. במקביל, משיק המותג קולקציה ורודה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד, של הלבשה תחתונה בצבעי חודש המודעות לסרטן השד, שתוצג בחלונות הראווה של הרשת  ברחבי הארץ, ובאתר, החל מהיום ובמהלך חודש אוקטובר.

הקולקציה הוורודה והחדשה של JACK KUBA כוללת מגוון רחב של חזיות, תחתונים ובגדי בית ופנאי, היא מתאפיינת  באיכות בלתי מתפשרת ובגזרות אופנתיות ושמה דגש על התאמה מושלמת לגוף האישה בכל מידה ומשלבת בין תמיכה, איכות מעולה ונוחות לבין טרנדיים עולמיים באופנה. 


לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר  ברשת  JACK KUBA : "חשוב לנו לציין ולעלות לשיח הציבורי את חודש מודעות הסרטן. מטרת הקמפיין להזכיר לנשים קודם כל לשים את עצמן במקום הראשון וללכת להיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים". 



JACK KUBA  - הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style - חווית מדידה והתאמה אישית . הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות ,בגדי פנאי ואביזרי אופנה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה